Jobbet Norsktalande kundtjänstmedarbetare till kommande uppdrag Göteborg har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Norsktalande kundtjänstmedarbetare till kommande uppdrag Göteborg publicerad av Randstad AB

Deltidsanställd
Göteborg

Arbetsbeskrivning



arbetsbeskrivning.

Brinner du för att ge allra bästa service och trivs med att vara den som hjälper kunder att ta rätt beslut med hjälp av din kommunikativa förmåga och säljande inställning? Bidrar din personlighet till att inspirera teamet och lösa problem? Talar och skriver du norska flytande samt har tidigare erfarenhet av kundsupport och administration och söker nästa utmaning i arbetslivet? Då kan vi på Randstad snart ha nästa uppdrag för dig! 

Vi söker nu norsktalande kundtjänstmedarbetare för uppdrag till vår kund inom bilindustrin. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


ansvarsområde.

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du främst att arbeta med inkommande frågor från kunder via telefon, chatt och mail. Du kommer att vara en central kontaktyta för kunderna i rollen där du fokuserar på kommunikation och uppföljning. En viktig del av arbetet är att erbjuda kunderna anpassade lösningar till deras förfrågningar. I din roll kommer du främst att supportera kunder på den norska marknaden. 

All hantering av ärenden kommer du själv att ansvara för, med hjälp av FAQ’s samt kollegor på plats. I ditt arbete kommer du även att arbeta med löpande förbättringsförslag och effektivisering av processer. Arbetet inleds med en upplärningsperiod för att du ska få bästa möjliga förutsättningar för att utföra arbetet. 

Arbetsuppgifter: 
  • Besvara kunders frågor via telefon, mail och chatt.
  • Hantera beställningar via interna processer och system.
  • Arbeta aktivt med merförsäljning i dialog med kunder. 
  • Löpande arbeta med feedback-hantering från kunder.


arbetstider.

Tjänsten är på heltid med varierande arbetstider, inkluderat kvällstid samt helg. 


kvalifikationer.

Flytande kunskaper i norska samt engelska, både muntligt och skriftligt.
  • Tidigare erfarenhet från kundsupport eller administration.
  • Intresse av att arbeta och kommunicera med människor.
  • God datorvana och erfarenhet samt kunskap inom Microsoft office-paketet.
  • Gymnasieexamen.

Meriterande:
  • Erfarenhet från att arbeta i CRM-system.
  • Körkort. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Låter ovanstående som en arbetsbeskrivning som passar dig väl?
Tveka då inte på att skicka in din ansökan!


ansökan.

Sista ansökningsdag: 2020-10-04, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Linnea Öster, Junior Konsultchef. Mail: linnea.oster@randstad.se 

Referens

201300515

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till