Jobbet Noggrann orderadministratör till vår kund i Göteborg har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Noggrann orderadministratör till vår kund i Göteborg publicerad av Academic Work

Heltidsanställd
Göteborg

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig med ett naturligt sinne för ordning och struktur till denna roll! Som en riktig lagspelare kommer du vara med och driva ditt team framåt i arbetet samtidigt som du själv utvecklas inom orderhantering. Vi välkomnar ansökan från dig som redan har erfarenhet av orderhantering eller från dig som vill bygga vidare på dina administrativa erfarenheter. Sök redan idag då vi tillämpar löpande urval!


Om tjänsten
Vi söker en orderadministratör för vår kunds räkning. Vår kund är en global leverantör av informations- och kommunikationsteknik för hälso- och sjukvården.

I denna roll kommer du vara en del av ett härligt team med mycket gott samarbete. Du kommer tillhöra logistikavdelningen och täcka upp för deras kollega som går på tjänstledighet från september fram till juni 2021.

Du erbjuds

• En plats i ett engagerat team där alla tar ett gemensamt ansvar
• Möjligheten att ta stort ansvar med eget kundansvar

Detta är ett konsultuppdrag och du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs med om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter
Som orderadministratör kommer du tillsammans med ditt team om sex personer ha hand om hela orderhanteringen, från bekräftelse av ordern till att exporten av varorna går som det ska.

Du kommer bland annat att:

• Ansvara för beställning och inköp av varor
• Ha kundkontakt och se till att orderbekräftelse går ut
• Hantera ärenden relaterat till tull
• Hantera och ställa ut exportdokument

Kandidatprofil

Vi söker dig som

• Har två års erfarenhet av logistik, orderhantering, inköp eller liknande område
• Talar och skriver svenska och engelska obehindrat

Det är meriterande om du har erfarenhet av Axapta/Microsoft Dynamics AX 2012.

Som person är du:

• Strukturerad
• Noggrann
• Initiativtagande
• En god teamspelare

Övrig information

• Start: Omgående
• Omfattning: Heltid
• Placering: Hisingen
• Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Referens

15029938-SE

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till