Jobbet Midsummer söker driven administratör med servicekänsla har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE

Gör klar din ansökan

Logga in

glömt lösenord?
eller

Har du inte ett konto?

sökresultat

Midsummer söker driven administratör med servicekänsla publicerad av Skill

Jobbet utgår om 7 dagar
Heltid
Järfälla
0,00kr/ år
6 ansökningar

Arbetsbeskrivning


Vill du arbeta i en internationell och expansiv miljö med produkter som bidrar till en bättre miljö? Trivs du i en mångfacetterad administrativ roll och skulle beskriva dig som social, noggrann och strukturerad? Midsummer söker en driven administratör med servicekänsla!

Om företaget
Midsummer är ett ungt, snabbt växande företag i den expansiva solcellsbranschen. De utmanar den konventionella industrin med nytänkande lösningar genom att bygga specialdesignade, kompakta maskiner för tillverkning av flexibla tunnfilmssolceller. Den unika processen som säljs tillsammans med maskinerna möjliggör småskalig tillverkning av lätta flexibla solceller, som kan användas på t ex membrantak och fordon där låg vikt och tålighet är nödvändiga egenskaper. Maskinerna är extremt väl lämpade för kontinuerlig processutveckling, vilket bidrar till snabb utveckling och ständigt ökande verkningsgrad på solcellerna. Midsummer ser till att ligga i teknikens framkant genom att kontinuerligt driva forsknings- och utvecklingsprojekt, både tillsammans med andra aktörer och internt. Det kan handla om att t ex förbättra materialkvalitet och cellstruktur i den befintliga processen, ta fram nya alternativa material eller metoder, utveckla innovativa mekaniska lösningar, eller att sätta upp referensanläggningar för utvärdering av företagets produkter. De är idag ca 70 anställda och säljer allt på export.

Dina arbetsuppgifter
Rollen som receptionist hos Midsummer är varierande och innebär att du kommer vara hela organisationen behjälplig med diverse administrativa arbetsuppgifter. Du utgår från receptionen där du ansvarar för företagets dagliga externa besök från hela världen. Exempel på vanligt förekommande arbetsuppgifter kan vara att förbereda möten och konferenser, hantera hotellbokningar, luncher samt företagets post.

Din profil
För att trivas i rollen och leva upp till förväntningarna ser vi att du; - är serviceinriktad och social - är strukturerad, noggrann och proaktiv i ditt arbete - är engagerad, tycker om att ta ansvar och får saker gjorda - är bekväm med att kommunicera i både tal och skrift både på svenska och engelska

Ansökningsförfarande
Urvalet sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan på www.skill.se redan idag. Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta ansvariga rekryterare Rebecca Ring, rebecca.ring@skill.se. Väl mött med din ansökan!

Om oss
Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av Rekrytering och Bemanning och våra kunder finns främst inom industri och IT. På uppdrag av våra ägare är vi djupt engagerade i utbildningar och kompetensförsörjningsfrågor och fungerar som en naturlig samlingspunkt för våra kund- och ägarföretag genom våra olika nätverk.

Referens

3459

Liknande jobb

KG Knutsson AB söker KAM i Stockholm Stockholm Rubino Rekrytering AB
Senior lönekonsult Uppsala Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Junior Business Controller till DeLaval Stockholm Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Security Lead, Stockholm Stockholm CGI
Konsultchef till Brightby Stockholm Brightby
Systemkonsult Nätverk Uppsala Atea
Systemkonsult VMware Uppsala Atea
Account Manager till LeadDesk Stockholm Academic Work
GROUP ACCOUNTING MANAGER QUANT Stockholm Michael Page

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till