Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Materialhanterare till Flen jobb i Flen på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Materialhanterare till Flen på Randstad AB

Materialhanterare till Flen

Randstad AB Flen, Södermanlands län Deltid


arbetsbeskrivning.

Har du god systemvana och erfarenhet av materialhantering inom produktion? Är du dessutom noggrann, initiativtagande och kommunikativ? Då kan vi ha uppdraget för dig

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



ansvarsområde.

Som intern materialhanterare ska du upptäck och förhindra potentiella orsaker till att material saknas vid användningsstället; stödja informationsflöde gällande saknade delar för att säkra beställningar och prioriteringar i tid. Du ska söka efter saknade delar och leverera dem till avdelningen samt utföra inventering.  Du kommer även att arbeta med orsaksanalys av interna skäl av saknade delar och lageravvikelser.

Uppdrag/ansvar:
-       Ansvara för materialanskaffning från ett antal av kundens externa leverantörer (lägga order, bevaka, uppföljning samt kommunikation)
-       Ingår materialanskaffningsteamet om idag 4 personer (som sedan ingår i Logistikteamet om totalt 12 personer).



arbetstider.

Vi ser gärna start i februari eller omgående hos kund med uppdrag fram till årsskiftet. Arbetstid: dagtid


kvalifikationer.

Erfarenhet:
 -Du har erfarenhet av materialanskaffning och gärna av att arbeta tillsammans med externa leverantörer.
 - Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.

Meriterande:
 - Kunskaper och erfarenhet av affärssystemet IFS.

Vi ser att du som person är duktig på kommunikation både i tal och skrift samt flexibel för att kunna ta sig an olika typer av arbetsuppgifter. Du tycker om att samarbeta i team samt är drivande och självgående. Du är van vid att ha många bollar i luften och är strukturerad.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.


ansökan.

2022-02-04, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Emma Bergvall, [ Link removed ]  
 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201374850