Jobbet Marknadsassistent till Hot Chilly har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Marknadsassistent till Hot Chilly publicerad av Hot Chilly AB

Heltidsanställd
Norsborg

Arbetsbeskrivning



arbetsbeskrivning.

Är du duktig på sociala medier och att skapa riktigt bra presentationer? Har du kanske också en bakgrund inom både marknadsföring och ett brinnande intresse för mat? Då kan du vara vår nya marknadsassistent. Hos oss kommer du att få varierande arbetsuppgifter nära vår VD Haider i en spännande expansiv miljö. Denna roll är placerad på vårt nya fina kontor i Alby, och du ska här stötta VD med marknadsaktiviteter, administrativa uppgifter, leverantörskontrakt, planering, bokningar, förberedande till möten och andra uppgifter som dyker upp under dagarna. Vi på Hot Chilly säljer matvaror från Mellanöstern. Vi är ett företag med familjär och nytänkande arbetskultur. Marknadsföring är en del av våran utvecklingsplan och vi tycker om att få sätta färg och krydda på tillvaron.


ansvarsområde.

Din huvudsakliga uppgift i rollen är att stödja och supportera vår VD Haider Al-Kaizhwan i det dagliga arbetet. Du är den som ligger steget före och ser till att allt flyter på så smidigt som möjligt. Du kommer också vara delaktig i uppgifter så som:

  • Uppdateringar i sociala medier och sköta viss internkommunikation.
  • Administrativ support till VD och vara behjälplig i övriga ad-hoc uppgifter i vardagen.
  • Ta fram underlag för interna rapporter och att förbereda presentationsmaterial inför möten.
  • Dokumentera, arkivera och följa upp viktiga punkter och beslut från möten.
  • Kontorsansvar och kontakt med leverantörer.
  • Ta fram kostnads- och artikelkalkyler, delaktig i budgetarbete och resultatsammanställningar.
  • Vara behjälplig vid implementation av nytt affärssystem.
  • Personalfrågor och diverse HR-relaterade uppgifter.
  • Förbättring och effektivitetsarbete samt planering av kalender och mötesbokningar.
  • Vara spindeln i nätet på kontoret och ha ordning och reda.


arbetstider.

Heltid och kontorstider 8-17. Vi uppskattar om du kan vara flexibel då visa uppgifter är av extra stor vikt. Resor inom Europa förekommer tillsammans med vår VD ett par gånger om året. Främst till matmässor.


kvalifikationer.

Vi tror att man kan lära sig det mesta när man har den rätta viljan och ett genuint intresse för sitt arbete. Hos oss på Hot Chilly står god mat från Mellanöstern i fokus och vi ser gärna att du också har ett genuint matintresse och vill fortsätta att utveckla det med oss. 

Krav;
  • Du har kunskaper inom PR. 
  • Duktig på sociala medier.
  • Bekväm i att arbeta med Excel.
  • Intresse för mat.
  • Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. 
  • Avslutad gymnasieutbildning.

Meriterande;
  • Erfarenhet från ett större bolag inom livsmedelsindustrin.
  • Du har kunskaper inom ekonomi.
  • Kunskaper inom Office365, Fortnox och Microsoft Dynamics.

Som person är du är strukturerad, noggrann och har förmågan att kunna prioritera. Viktiga personliga egenskaper är också din känsla för integritet och förmågan att kommunicera på ett tydligt sätt eftersom att du kommer ha daglig kontakt med många människor. Du befinner dig nu troligtvis i en period då du är redo för att gå vidare och att få bidra med din kunskap och ditt engagemang hos oss. Hos oss får du en god möjlighet att vara med och bygga en god kultur, präglat av entreprenörskap, snabbhet och flexibilitet där syftet är att bygga en organisation som ombesörjer framtidens behov.


ansökan.

2020-09-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
I den här rekryteringen samarbetar vi med Randstad och där svarar ansvarig rekryteringskonsult Kristin Olofsson gärna på frågor kring tjänsten på 072-988 90 38 och kristin.olofsson@randstad.se.

Referens

201304183

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till