Jobbet Leveranskoordinator sökes till teknikföretag! har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Leveranskoordinator sökes till teknikföretag! publicerad av Framtiden

Heltidsanställd
Sundsvall

Arbetsbeskrivning


Är du intresserad av teknik och gillar att organisera och administrera?

Dina arbetsuppgifter
Som leveranskoordinator hos vårt kundföretag kommer du att arbeta för ett av företagets kunder, som är ett världsledande företag. Du kommer få arbeta i team tillsammans på kundföretaget. Introduktionsmässigt blir du tilldelad en handledare för genomgång av arbetsuppgifter och stöttning innan du kan arbeta självständigt. Exempel på arbetsuppgifter kan vara: - Samla ihop konstruktion- och anläggningspaket - Skicka ut dokumentpaket till kunder - Genomföra avstämningar med kollegor - Arbete i ett flertal IT-system

Om företaget
Vårt företag är ett av Sveriges största teknikföretag som dagligen arbetar med välkända tillverkningsföretag. Mer information om företaget ges vid en eventuell intervju!

Din profil
För att trivas i din roll bör du vara en prestigelös person med ett högt driv. Du bör vara kommunikativ och lyhörd samt en vilja att slutföra dina uppgifter exemplariskt. Skallkrav för tjänsten: - 1 års erfarenhet av administration, inköp, koordinator eller liknande tjänst - God svenska i tal och skrift - God engelska i tal och skrift - Körkort B Meriterande: - Tidigare erfarenhet inom teknisk administration, koordinering - Tidigare erfarenhet från arbete inom industrin, med fördel papper- och massaindustrin.

Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor
Start: Augusti-September Arbetstider: 08:00-17:00 Lön: Enligt avtal Ort: Sundsvall Sök redan idag, intervjuer samt tillsättning kommer att ske under vecka 45!

Referens

20120

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till