Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Lageradministratör till eskilstuna jobb i Eskilstuna på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Lageradministratör till eskilstuna på Randstad AB

Lageradministratör till eskilstuna

Randstad AB Eskilstuna, Södermanlands län Deltid


arbetsbeskrivning.

Vi söker en Lageradministratör hos kund i Eskilstuna för att hantera all administrativ verksamhet på lagret. Detta är ett utmärkt tillfälle för dig att gå med i världens ledande logistikleverantör och vara en del av kunds fortsatta tillväxt.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



ansvarsområde.

Som lageradministratör kommer du att ingå i ett projektteam och stödja verksamheten med administrativa funktioner relaterade till post och gods frågor. Din roll kommer att vara en nyckelposition hos kunden. 
Du kommer att arbeta med,
-          Planera lossning / lastningstider med transportörerna
-          Registrera inkommande / utgående varor i de relevanta systemen
-          Förbered dokumentation för in- / utresa
-          Säkerställa ett optimalt operativt varuflöde genom korrekt och snabb hantering av order
-          Skapa, övervaka och lösa incidenter i samarbete med kunden och andra funktioner på lagret
-          Stödja lageruppgifter som pakethantering och returer
-          Tätt samarbete med transportörer och andra team på lagret


arbetstider.

Heltid med goda möjligheter till anställning hos kund efter inhyrningsperiod. Arbetstid: kontorstider 



kvalifikationer.

Dina färdigheter och erfarenheter
- erfarenhet av att arbeta i en lager- / produktionsmiljö med en gedigen förståelse för det dagliga
arbetet
-Detaljorienterad med utmärkta kommunikations- och problemlösningskunskaper
- kunskap inom Warehouse Management System
- Avancerad kunskap om MS Excel
- Flytande i tal och skrift svenska och engelska krävs för tjänsten

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



ansökan.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Emma Bergvall, konsultchef, [ Email address blocked ]

 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201359492