Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
Nej tack
SE
Vad vill du jobba med?

Lönespecialist/administratör med erfarenhet av HR-Plus 6 job in Stockholm at Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Ansök på företagets hemsida

Du flyttas till en extern webbplats för att ansöka.

Ange din e-postadress nedan för att få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Lönespecialist/administratör med erfarenhet av HR-Plus 6 på Randstad AB

Lönespecialist/administratör med erfarenhet av HR-Plus 6

Randstad AB Stockholm, Stockholms län Deltid
Ansök på företagets hemsida

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post



arbetsbeskrivning.

För kunds räkning söker vi nu dig som är erfaren lönekonsult/lönespecialist/löneadministratör och som har arbetat i HR-Plus 6. Vår kund är ett  teknologiföretag som tillhandahåller tjänster för affärsrådgivning, informationsteknik och outsourcing.


ansvarsområde.

Vår kund befinner sig i en period med hög aktivitet och förändring av leveransen,  samtidigt som man förbereder sig för att implementera ett nytt lönesystem. I din roll som lönekonsult kommer du att:

  • Delta aktivt i utvecklingen av löneprocesserna inklusive aktuella system
  • Agera råd- och support till teammedlemmar
  • Delta och / eller driva löneprojekt
  • Vara ansvarig för och se till att alla löneaktiviteter utförs enligt tidslinjen och de dagliga, veckovisa och årliga målen.


arbetstider.

Heltid med start omgående. 


kvalifikationer.

  • Erfarenhet av kvalificerade löneuppgifter och förståelse för kollektivavtal
  • förståelse för löneprocessen, inklusive bokföring/ekonomi. 
  • Kunna analysera eventuella avvikelser.
  • Flytande på svenska både muntligt och skriftligt
  • Goda kunskaper på engelska, både muntliga och skriftliga
  • Meriterande är erfarenhet från Shared Service Center
Personliga egenskaper:

  • Analytisk, serviceinriktad och kundfokuserad
  • Bra kommunikations- och presentationsförmåga
  • Proaktiv och öppen för förändringar
  • Effektiv och oberoende
  • Använd system i full utsträckning och leta efter kontinuerliga förbättringar
  • Hantera en hög aktivitetsnivå
  • Tar ett högt ansvar för leverans


ansökan.

Välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor kontakta Lena Reichard på [ Email address blocked ]
 

Rekommenderade jobb

Lönespecialist/administratör med erfarenhet av HR-Plus 6
Randstad AB Stockholm Deltid
Customer Service Agent
Mercell Svenska AB Stockholms län - Stockholm Heltidsanställd
Ej angett
Faktureringsadministratör sökes till kund i Södertälje!
Jurek Rekrytering & Bemanning AB Stockholms län - Södertälje Heltidsanställd
Ej angett
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Ansök på företagets hemsida

Job ID: 201343255