Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Kundtjänstmedarbetare till stort internationellt logistikbolag! jobb i Malmö på Academic Work

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Kundtjänstmedarbetare till stort internationellt logistikbolag! på Academic Work

Kundtjänstmedarbetare till stort internationellt logistikbolag!

Academic Work Malmö, Skåne län Heltid
Letar du efter ett omväxlande och stimulerande jobb med mycket kundkontakt? Är du initiativrik, serviceminded och vill ge det lilla extra? Då ska du läsa mer om tjänsten som kundtjänstmedarbetare till detta internationella logistikföretag!


Om tjänsten
Academic Work söker för vår kunds räkning kundtjänstmedarbetare då bolaget behöver förstärka sitt team med nya kollegor som får möjligheten att jobba med varierande arbetsuppgifter under mycket eget ansvar. Tjänsten passar dig som vill ingå i ett ambitiöst team med stark känsla för samarbete och sammanhållning!

Företaget sitter i fräscha lokaler på Limhamn i Malmö och arbetstiderna är förlagda i ett rullande schema mellan 8-18, måndag-fredag.

Du erbjuds

* En global arbetsplats som präglas av en god gemenskap och öppenhet
* Fokus på individuell utveckling inom befintlig tjänst och inför framtida möjligheter

Arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med att ge förstklassig service till företagets befintliga och nya kunder. Du kommer även att ha administrativa arbetsuppgifter som en del i ditt dagliga arbete. Datorn och telefonen kommer därför vara dina främsta arbetsredskap.

Som kundtjänstmedarbetare hos vår kund är du ansvarig för följande transaktioner gentemot kund:

* Kundtjänst
* Prisförfrågningar
* Bokningar
* Spårning av paket
* Teknisk support
* Tullförfrågningar
* Fakturaförfrågningar
* Reklamationer

Tjänsten passar dig som vill få möjligheten att arbeta inom en internationell organisation som arbetar med snabba beslut i en ständigt föränderlig marknad. Du får möjlighet att arbeta med ett starkt varumärke och högklassiga produkter där kunden erbjuder nya utmaningar och mycket möjligheter.
Vi söker dig som

* Har tidigare har erfarenhet från serviceyrket
* Skriver och talar obehindrat på svenska, danska eller norska samt engelska då språken används i den dagliga verksamheten
* Har god datorvana
* Har avslutad gymnasieutbildning

Meriterande

* Erfarenhet av kundtjänst eller innesälj

Som person är du

* Uthållig
* Serviceinriktad
* Problemlösande
* Ansvarstagande

Övrig information

* Start: Omgående/Enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Schema: Arbetstiderna är måndag till fredag 08:00-18:00. Du kommer att arbeta heltid efter ett rullande schema
* Placering: Limhamnsvägen 110

Information gällande vidare rekryteringsprocess

Vi kommer begära utdrag ur belastningsregister från Polismyndigheten. Om du tycker tjänsten låter intressant och som något för dig får du gärna beställa hem ett belastningsregister (det utan specifikt ändamål) som heter "Kontroll av egna uppgifter i belastningsregistret" på polisens hemsida då det kan ta två till tre veckor att få hem det i brevlådan.

* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen
Information om företaget
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 15062195-SE