Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Kundtjänstmedarbetare till kund i Eskilstuna jobb i Eskilstuna på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Kundtjänstmedarbetare till kund i Eskilstuna på Randstad AB

Kundtjänstmedarbetare till kund i Eskilstuna

Randstad AB Eskilstuna, Södermanlands län Deltid


arbetsbeskrivning.

Vi söker dig som vill arbeta som kundtjänstmedarbetare hos kund i Eskilstuna. Tjänsten ingår i en ny verksamhet hos kunden, där du kommer att få vara med på utvecklingen. Därför söker vi nu dig som är ute efter en långsiktig lösning där du får göra det du trivs allra bäst med - att hjälpa kunder och ge service.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


ansvarsområde.


Det här kommer du att göra

  • Vara ansvarig för att proaktivt planera och kontakta våra kunder när det gäller att boka service med mera.
  • Vara administrativt ansvarig för vår digitala kundportal
  • Lägga serviceärenden och planera serviceteknikers tid
  • Ha kontakt med vår personal så som platschef, kundmottagare, etc. på våra anläggningar runt om i landet. Viss resa ingår i tjänsten.
  • Kontakten med våra kunder sker främst genom telefon-och mail
  • Sälja kompletterande tjänster och produkter
  • Vara med och utveckla processerna för denna nya enhet 


arbetstider.

Uppdraget är på heltid, med goda chanser till anställning hos kunden. Arbetstid 7:30-16:30.


kvalifikationer.

Vi söker dig som har:

  • Relevant bakgrund och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
  • Tekniskt intresse
  • Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
  • God administrativ förmåga
  • God förmåga att hantera olika typer av kunder och kunders behov
  • God datorvana

Du som söker får gärna ha hög serviceförmåga och har lätt för att etablera och bygga kundrelationer. Det är positivt om du kommer från en roll där du jobbat med resursplanering och/eller med kundkontakt, ett extra plus är det om du även har erfarenhet från fordonsbranschen. Vi ser gärna att du är självständig i ditt arbetssätt och har lätt att prioritera olika arbetsuppgifter. Vidare sätter vi hög vikt vid att du är driven och vill vara med oss att utveckla denna nya enhet.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 


ansökan.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Alla ansökningar sker via får hemsida. Vi tar inte emot ansökningar via mail.

För information: Simon Chowdhury, [ Link removed ]  
 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201365639