Jobbet Kundtjänstmedarbetare på deltid till stort bostadsbolag har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Kundtjänstmedarbetare på deltid till stort bostadsbolag publicerad av Academic Work

Deltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Här finns möjligheten för dig som är student och vill arbeta i en kommunikativ roll med nära kundkontakt. Var med och påverka morgondagens Stockholm hos ett bolag som har blivit utsedd till en av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place To Work. Var snabb in med din ansökan, vi går igenom urvalet löpande.


Om tjänsten
Academic Work söker för vår kunds räkning en kundtjänstmedarbetare på deltid. Du kommer i den här rollen att arbeta med handläggning av kundärenden där kunden alltid är i fokus. Du hanterar ärendena främst via telefon men även via mail, webb och andra digitala kanaler. Du ingår i kundcentergruppen där du kommer ha en dedikerad handledare under din upplärning för bästa möjliga start. Rollen passar dig som tycker om att arbeta i ett högt tempo samtidigt som du inte tummar på kvaliteten av din service.

Detta är ett konsultuppdrag med start omgående. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos kunden. Uppdraget kommer att vara på deltid men du kommer behöva vara på plats mins 4 dagar/veckan under de första 3-4 veckorna för upplärning.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work

Arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare kommer du hjälpa vår kund med att ta emot felanmälningar från hyresgäster och registrera dessa i deras fastighet och CRM-system. Du tar själv reda på fakta kring ärendet med hjälp av systemstöd.

Du kommer till exempel att:

• Svara på inkommande frågor från hyresgäster via telefon
• Hantera kundärenden via mail

Kandidatprofil

Vi söker dig som

• Är studerande på minst 50 % och har minst 1,5 år kvar av studierna
• Kan vara på plats ca 4 dagar/veckan under upplärningsperioden på 3-4 veckor
• Tidigare arbetat med kundservice och använt telefon som arbetsverktyg
• Har goda kunskaper i MS Office och generellt god datorvana
• Är flytande i svenska såväl tal som i skrift och kan uttrycka dig väl i tal och skrift även i det engelska språket

Det är meriterande om du

• Har arbetat med felanmälan inom kundtjänst tidigare.

Som person är du:

• Självgående
• Serviceminded
• Kommunikativ

Det är även viktigt att du har en personlig mognad som ger dig trygghet i rollen.

ÖVRIG INFORMATION

• Start: Omgående
• Omfattning: Vardagar mellan kl 07-17.45 (Varierande start/sluttid)
• Placering: Vällingby
• Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till Academic Work.

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på stn06@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar, hör gärna av dig där!

Referens

15044728-SE

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till