Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Kundtjänstmedarbetare / Kundsupport till Eways jobb i Stockholm på Bravura

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Kundtjänstmedarbetare / Kundsupport till Eways på Bravura

Kundtjänstmedarbetare / Kundsupport till Eways

Bravura Stockholm, Stockholms län Heltid

Trivs du i ett serviceinriktat arbete med många kontaktytor? Vill du arbeta på ett företag som tänker långsiktigt och ligger i framkant vad gäller ny teknik? Är du dessutom lösningsorienterad och vill tillhöra en arbetsplats med en god teamkänsla? Eways söker nu en motiverad kundtjänstmedarbetare som vill vara en del av ett snabbväxande GreenTech-företag.

Om tjänsten

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Eways AB.

Om företaget

Eways är en rikstäckande laddoperatör som gör det lätt för både företag och privatpersoner att välja elbil. Eways finns så att framtida generationer ska slippa den stora miljöförstöring som fossila bilar står för. Dem tillhandahåller laddlösningar för enkel, snabb och säker laddning av elbilar hemma, vid arbetsplatsen och publikt. Dem erbjuder en mängd innovativa molntjänster för övervakning, statistik, lastbalansering och betalningslösningar. På ett par år har dom därför lyckats få stora företag, fastighetsägare, privatpersoner och kommunala bolag som kunder.

Arbetsuppgifter

Det här är en serviceinriktad roll och du kommer att vara en del av ett team vars mål är att ge Eways kunder en god upplevelse i alla deras kanaler. Till största del är arbetet operativt och du tar emot och hanterar ärenden. I rollen som kundtjänstmedarbetare hanterar du inkommande ärenden via telefon, mejl och i ärendehanteringssystemet. Du svarar löpande i telefonen, svarar på kundfrågor i ärendehanteringssystemet samt skapar och följer upp mer komplexa ärenden. Ärendena är av varierande karaktär: Eways kunder ringer eller skickar email till kundsupporten när de inte kan ladda eller när de har frågor om laddning av sin elbil. Ofta är det brådskande ärenden då de kanske inte kan använda sin bil annars, vilket gör att kundtjänst förväntas kunna avhjälpa felet direkt. Din arbetsuppgift är således att hitta rätt lösning till deras kunder. Därtill jobbar du även i BackOffice med diverse administrativa göromål.

Rollen som kundtjänstmedarbetare innebär ett teknikinriktat och roligt servicearbete, där du kommer att tillhöra en positiv och energifylld arbetsplats med stark sammanhållning. Du kommer även ges en gedigen introduktion till arbetet, så att du får goda förutsättningar att känna dig trygg i din roll. Arbetet är förlagt måndag-fredag normala kontorstider, men du förväntas även vara med i en jourslinga, där du vissa helgdagar och kvällar hemifrån är tillgänglig via telefon för att vara behjälplig Eways kunder.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Arbetslivserfarenhet inom service och/eller kundkontakt
• Ett intresse för teknik, utbildning inom el och/eller IT är meriterande
• God datorvana och lätt att förstå nya system
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift

För att lyckas i rollen trivs du med mycket kundkontakt och motiveras av att leverera god service. Vidare är du nyfiken och har en positiv inställning. Vi ser även att du är engagerad och självgående med ett drivet och lösningsorienterat tankesätt. Du har förmågan att fatta egna beslut samtidigt som du inte är rädd för att arbeta prestigelöst och be om hjälp vid behov. Därtill är du strukturerad och handlingsinriktad i ditt arbetssätt. Vidare är du en person som jobbar bra i team och är öppen som person.

Övrig information

Start: Omgåenden
Plats: Stockholm, Stocksund
Lön: Enligt överrenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna [ Link removed ]

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: 1528111162772.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [ Link removed ] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, support, kundsupport, kundservice, service, teknik, Stockholm, upplevelser, el, kundservice, säljare, försäljning, kundupplevelse, team, heltid

 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 3561401