Jobbet Kundtjänst på Danska / Finska / Norska har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Kundtjänst på Danska / Finska / Norska publicerad av Bravura

Full-Time
Gävle

Arbetsbeskrivning

Talar du Danska, Finska eller Norska? Har du intresse för teknik och tycker om att arbeta med service? Nu finns möjligheten att i ett nystartat team arbeta som teknisk support till kunder i Norden!

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på 9 månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Xzakt har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Xzakt en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget

Xzakt Kundrelation är en av Skandinaviens största outsourcing-leverantörer för hantering av Kundtjänst- och Växelsamtal. Företaget startade år 2000 och har idag verksamhet som täcker samtliga skandinaviska språk. Med en unik fokus på kvalitet och skapande av mervärden har Xzakt etablerat sig som en given leverantör i branschen.

Arbetsuppgifter

I rollen som teknisk support ansvarar du för att ta emot inkommande samtal och mail från främst privatkunder. Genom felsökning och felavhjälpning supporterar du de ärenden som kommer in, som främst består av användarsupport, installation av mjukvara och konfigurering. De användarfrågor som kommer in behandlar felanmälningar, beställningar, rådgivning, lösenord och dagligt arbete med applikationer. Du driver ärenden och löser dem självständigt eller tar det vidare till berörd avdelning eller person, där huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service. Du ingår i ett helt nytt team där ni arbetar mot en ny kund och supporterar på Danska, Fiska eller Norska. Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa en förståelse kring arbetssätt, system och företagets produkter/tjänster.

Formella krav

• Känsla för god kundservice • Intresse för teknisk support • Du talar och skriver obehindrat på Danska, Finska eller Norska • Du talar och skriver obehindrat på Engelska I rollen som teknisk support på Xzakt har du kontakt med kunder dagligen via telefon och mejl. Du har en god känsla för service och kan enkelt kommunicera med kunder och personer inom ditt team. Xzakt är en arbetsplats med många medarbetare som har roligt tillsammans.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse Plats: Gävle eller Skellefteå, enligt överenskommelse Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna [ Link removed ] - Click here to apply to Kundtjänst på Danska / Finska / Norska Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: 1528111162772. Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [ Link removed ] - Click here to apply to Kundtjänst på Danska / Finska / Norska eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: First line, first line support, 1st line, 1st line support, IT, IT-support, teknisk support, supporttekniker, tekniker, servicedesk, servicedeskmedarbetare, service desk agent, helpdesk, helpdeskmedarbetare, kundservice, service, teknik, Windows, Office 365, AD, Active Directory, Outlook, mjukvara, heltid, danska, norska, finska

Referens

2869701

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till