Jobbet Kundtjänst/kundsupportmedarbetare till huvudkontor i Helsingborg har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE

Gör klar din ansökan

Logga in

glömt lösenord?
eller

Har du inte ett konto?

sökresultat

Kundtjänst/kundsupportmedarbetare till huvudkontor i Helsingborg publicerad av StudentConsulting

Heltid
Helsingborg
0,00kr/ år
8 ansökningar

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta med kundservice på ett av nordens största och mest framgångsrika e-handelsföretag som hela tiden växer och satsar på sin personal? Vill du utvecklas och växa tillsammans med företaget och vara del i ett oslagbart team? Sök redan idag!

Information om uppdraget:

För kundsräkning söker vi nu drivna kundtjänsts/kundsupportmedarbetare till vår kunds huvudkontor i Helsingborg. Vi söker dig som har en brinnande känsla för service och viljan att utvecklas i din roll.

I rollen som kundservicemedarbetare kommer du själv ansvara för dina kunder och att de får den hjälp de behöver. Du kommer utföra dina arbetsuppgifter självständigt men runt dig kommer du ha drivna och engagerade kollegor. I samtalet med kund kommer du besvara frågor rörande leveranser, produkter och hjälpa till med olika lösningar. För att göra arbetet ännu mer spännande kommer du även tävla mot dig själv och mätas utifrån parametrar som kundnöjdhet och antal samtal. Du kommer arbeta med telefon och datorer som främsta arbetsverktyg och sitta i ett öppet trevligt kontorslandskap.

Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men för rätt person med rätt inställning utan erfarenhet finns ändå möjligheten. Det är dock ett krav att du har tidigare arbetslivserfarenhet och att du är lösningsorienterad. Du ska även ha ett genuint intresse för kundservice och viljan att vara en del av ett redan högklassigt team.

Arbetstiderna är varierar mellan 8-16.30 och 10.30-19 under vardagarna och du kommer att arbeta ungefär var tredje helg mellan 10-14. Tjänsten beräknas tillsättas så snart vi hittat rätt kandidat. Uppdraget innebär att du kommer vara anställd av StudentConsulting och arbeta hos vår kund som konsult. Du kommer arbeta via oss i 6 månader som en provanställning och sedan finns goda möjligheter att gå över och arbeta direkt för våran kund.

Detta söker vi:

För att vara lämplig för denna tjänst bör du motiveras av att skapa en hög kundnöjdhet och du bör känna dig bekväm med att ha telefonen som ditt främsta arbetsredskap.

Vidare ser vi att du som söker är stresstålig, lösningsorienterad och har en stor vilja att skapa god kundnöjdhet, samtidigt som du vill vara del i ett högklassigt team. Vi erbjuder en utmanade roll i en framgångsrik organisation där det viktigaste för oss är personlig lämplighet och rätt inställning. Du har goda kunskaper i både tal och skrift och har lätt för att prata med alla olika slags människor. Du ska ha tidigare arbetslivserfarenhet och det är meriterande att ha arbetat inom kundservice tidigare. Tills sist är en grundläggande IT-förståelse och datorvana ett krav.

Låter detta som ett jobb för dig? Tveka inte att ansöka redan idag!

Om arbetsgivaren:

Vår kund har sitt huvudkontor beläget i Helsingborg och är idag Nordens största möbel- och inredningsbutik på nätet. Företaget startade 2008 och har sedan dess ökat sina marknadsandelar markant. Företagskulturen bygger på resultatfokus och stark entreprenörsanda, vilket har resulterat i en omsättning på flera miljarder. På huvudkontoret finns det idag ca 100 anställda som nu önskar utöka med ytterligare drivna kundtjänst/support medarbetare som ska arbeta i företagets fotostudio tillhörande huvudkontoret.

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se

Referens

42600

Om företaget

StudentConsulting är ett av Skandinaviens ledande rekryterings- och bemanningsföretag och är specialiserade på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Vi har under det senaste året rekryterat 11 314 personer ut i jobb i Sverige, Norge och Danmark. Vårt rekryteringsnätverk består av 176 uppdragsorter, över 400 000 kandidater, över 2 500 kunder och över 13 800 beställare.

StudentConsulting startades 1997 som ett företag som gav studenter extrajobb, men är idag mycket mer än så. Vi arbetar med rekrytering och bemanning av studenter, akademiker och yrkesutbildade. Hos oss möter kandidaterna sina framtida arbetsgivare och arbetsgivare sina framtida medarbetare.

StudentConsulting har kollektivavtal med samtliga LO- och Akademikerförbund samt Unionen. Vi är medlem i Almega Bemanningsföretagen där vi är ett auktoriserat bemanningsföretag samt ett auktoriserat rekryteringsföretag.

Meet your future – Tillsammans med oss!

Liknande jobb

Kontors- och ekonomiassistent Helsingborg Framtiden

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till