Jobbet Kundtjänst/Kundsupport/Kundmedarbetare till Releasy har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Kundtjänst/Kundsupport/Kundmedarbetare till Releasy publicerad av Bravura

Heltidsanställd
Linköping

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i en roll där du har stora chanser till utveckling och karriärssteg inom företaget? Är du en person som är kommunikativt duktig och som har ett sinne för försäljning? Sök då rollen som kundtjänstmedarbetare!

Om företaget

Releasy är ett av dem ledande aktörerna inom kundservice och försäljning, deras framfart de senaste åren har fördubblats och medarbetarna har ökat markant. De kunder som Releasy arbetar med är flera av de större företagen inom bland annat telekom och TV. Strävan är att alltid växa tillsammans med deras kunder och att oavsett vad alltid kunna erbjuda den bästa servicedn med fokus på kundkontakt och kostnadseffektivitet. Releasy präglas av innovativitet för att på så vis kunna se en lösning i varje problem. För att deras medarbetare ständigt ska motiveras finns det olika steg att arbeta emot. Om man når höga resultat är det Releasys ledningsgrupp som kommer utse dig till Kung Fu Agent.

Arbetsuppgifter

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du tillsammans med dina kollegor arbeta effektivt och noggrannt för att nå upp till Releasys mål vilket är att varje kund ska känna sig unik och få den bästa kundupplevelsen. Du kommer att ingå i ett team där era huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att ta hand om frågor från inkommande samtal från privatpersoner. Din roll kommer vara att besvara frågor kring bland annat fakturor, telefoni, bredband och samtidigt agera på ett proffesionellt och affärsmässigt sätt för att sälja in andra delar som kan göra kunden ännu nöjdare.

För att känna dig trygg i rollen kommer du att få en utbildning som kommer pågå i tre veckor, givetvis är denna betald. Målet med utbildningen är att bygga en bra grund för att du ska känna dig trygg i rollen. Efter utbildning kommer det fortsatt finnas stort stöd och hjälp från kollegor.

Formella krav

• Avslutad gymnasieutbildning
• Arbetslivserfarenhet, meriterande med kundtjänst, administration, eller liknande
• Meriterande med erfarenhet av sälj
• God datorvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska

Vi tror att du som söker är en person med förmågan att hjälpa och leverera lösningar till andra samt tycker det är spännande med försäljning. Du uppfattas som lugn och tillmötesgående i ditt sätt och du har en fallenhet för att skapa och vidhålla struktur. Du har ett sinne för försäljning och är inte rädd för att erbjuda bra lösningar till kunden. Vidare tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och utför dem med hög kvalité. Du driver ditt eget arbete framåt och du trivs i en föränderlig miljö med tempoväxlingar i det dagliga arbetet.

Övrig information

Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Omgående
Plats: Linköping
Lön: Enligt överenskommeöse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: service, telefon, kundtjänst, försäljning, kommunikation

Referens

2327501

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till