Jobbet Kundtjänst inom säljstöd, BSH Home Appliances har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE

Gör klar din ansökan

Logga in

glömt lösenord?
eller

Har du inte ett konto?

sökresultat

Kundtjänst inom säljstöd, BSH Home Appliances publicerad av TNG

Heltid
Stockholm
4 ansökningar

Arbetsbeskrivning

Söker nytt jobb inom kundtjänst? Brinner du för kundservice och vill jobba på ett stort internationellt bolag? Läs mer här!

Sugen på nya utmaningar inom kundtjänst och vill jobba på ett stort internationellt bolag i Stockholm? Då kan detta vara något för dig! Till BSH Home Appliances söker vi nu en ny stjärna som gillar kundservice och administration. Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Här kommer du att jobba i en varierande och koordinerande roll med ett ansvar över att erbjuda bästa möjliga kundservice. Du stöttar även företagets interna säljorganisation, vilket innebär att du gör ett viktigt jobb för att få hela arbetet att flyta. På BSH Home Appliances kundtjänst kommer du tituleras som 1st line Sales Support inom Supply Chain och sitta på kontoret i Sundbyberg i Stockholm.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen inom kundtjänst på BSH Home Appliances kommer du ha en bred roll inom kundservice, säljsupport och logistik. Du kommer att:

  • Svara på inkommande samtal och mail från återförsäljare av BSHs produkter
  • Registrera order och svarar på frågor om Bosch, Siemens, Gaggenau och Neffs vitvaror
  • Stötta BSHs interna säljare med produktinformation, orderhantering och support
  • Följa upp ordrar och arbetar med fakturering och angränsande administration

ROLLEN INNEBÄR I KORTHET

Du blir en del av ett engagerat team på ca 10 personer på Contact Center Sales 1st line-avdelning. Som en del av teamet kommer du att arbeta med ständigt förbättringsarbete av arbetsprocesser och orderflöden. Jobbet är på heltid, med start så snart som möjligt. Detta uppdrag kommer pågå i 6 månader, med möjlighet till förlängning. För rätt person finns möjlighet till överrekrytering.

VEM ÄR DU?

Till detta jobb söker vi dig som:

  • Har erfarenhet av kundtjänst och/eller administration 
  • Har goda kunskaper i svenska och engelska 
  • Älskar kundservice och är duktig på att samarbeta både med kunder och kollegor  
  • Är strukturerad och gillar administration 
  • Trivs i att arbeta i ett högt tempo mot uppsatta mål 

Det är också ett stort plus om du: 

  • Har erfarenhet av affärssystemet SAP 
  • Har jobbat med orderadministration 

INTRESSERAD?

Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Referens

2FD614D5A28F4DEC9C3274FC2ABD365E

Om företaget

Läs mer om vårt rekryteringsföretag och bemanningsföretag.

TNG är ett rekryteringsföretag och bemanningsföretag som rekryterar fördomsfritt. Läs mer här.

Liknande jobb

Sommarvikarie Kundservice Ragn-Sells Stockholm Made for Sales
Support- och säljkoordinator för ehandel. Stockholm Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB
Supporttekniker till Helpdesk Stockholm Academic Work
Kundservicemedarbetare till Easypark Stockholm Placera Personal
Driven administratör till växande bolag Stockholm Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till