Jobbet Kundtjänst / Kundsupport inom ordermottagning till Lantmännen har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Kundtjänst / Kundsupport inom ordermottagning till Lantmännen publicerad av Bravura

Heltidsanställd
Malmö

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare arbetat inom kundtjänst eller service och vill utvecklas inom orderhantering? Vi söker dig som trivs med en fartfylld vardag och varierande arbetsuppgifter

Om företaget

Lantmännen är ett lantbrukskooperativ och norra Europas ledande aktör inom lantbruk, maskin, bioenergi och livsmedel. De ägs av 25 000 svenska lantbrukare, har 10 000 anställda, verksamhet i ett 20-tal länder och omsätter 37 miljarder kronor. Med basen i spannmål förädlar de åkermarkens resurser för ett livskraftigt lantbruk. Några av deras mest kända varumärken inom livsmedel är AXA, Kungsörnen, Korvbrödsbagarn, Schulstad, Finn Crisp och Bonjour. Deras företag är grundat på kunskap och värderingar som har funnits i generationer hos deras ägare. Genom att de har forskning, utveckling och verksamhet i hela värdekedjan, kan de tillsammans ta ansvar från jord till bord.

Arbetsuppgifter

Med ditt stora kundfokus och engagerade arbetssätt har du i rollen som ordermottagare en varierad vardag. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter omfattas av orderläggning och orderhantering, där du tar emot och hanterar såväl mail som inkommande samtal. Du har ett nära samarbete med interna avdelningar såsom planering, inköp, försäljning och produktion och agerar både intern support och support gentemot kunderna, vilka består av lantbrukare och säljare.

Formella krav

• Arbetslivserfarenhet inom serviceyrken. Företrädesvis inom kundtjänst eller ordermottagning • Nyexaminerad inom relevant område, till exempel service management (meriterande) • God datorvana och kunskap i affärssystem, M3/Movex (meriterande) • Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Vi söker dig som brinner för service och är tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du trivs med att ge stöd och support såväl internt som externt. Du är flexibel och stimuleras av en vardag med högt tempo och snabba förändringar. Att prioritera även i stressiga situationer ser du inte som en svårighet, tack vare ditt proaktiva och lösningsorienterade arbetssätt. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och intresse för tjänsten.

Övrig information

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar från januari till slutet på september 2020. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos Lantmännen. Det finns goda möjligheter till förlängning av konsultuppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda. Du kommer schemaläggas 40 h / vecka mellan kontorets öppettider 07.00 - 18.00. Under högsäsong kan det ingå vissa helger. Start: Januari Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan! Sökord: Kundsupport, kundtjänst, kundservice, ordermottagning, orderhantering, support, M3, administration, koordination, administratör, Malmö, Lantmännen, heltid

Referens

2584001

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till