Jobbet Kundsupport till Svensk storbank! har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Kundsupport till Svensk storbank! publicerad av Academic Work

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Motiveras av att ge kundservice i världsklass? Skulle du dessutom beskriva dig själv som en serviceminded, driven och initiativrik person som trivs med att arbeta i team? Då kan denna tjänst som vara precis det du letar efter!


Om tjänsten
Academic Work söker för kunds räkning en medarbetare inom Kundsupport till en av Sveriges storbanker. Till sina fantastiska lokaler i centrala Stockholm söker de nu ytterligare en medarbetare då verksamheten växer och antalet projekt har ökat.

Du erbjuds

• Att tidigt få eget ansvar över arbetsuppgifterna
• Upplärning och stöttning från kollegor
• Värdefull arbetslivserfarnehet

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult ute hos vår kund. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

Arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport kommer du tillhöra ett team i iLending services inom Private Banking Sverige. Du kommer exempelvis att:

• Guida bankens kunder i enkel vardagsekonomi
• Sköta finansieringsprocesser
• Tillsammans med Private Banking leverera service i världsklass

Kandidatprofil

Vi söker dig som

• Har minst en gymnasieexamen
• Tidigare har arbetat på SEB, detta för att snabbt komma in i systemen som krävs i arbetet
• Tidigare arbetat med service, gärna från kundtjänst eller reception
• Tidigare arbetat med Office-paketet (Excel, Word, PowerPoint) då dessa verktyg används frekvent i det dagliga arbetet
• Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska, då kommunikationen sker på båda språken inom banken

Jag söker dig som har en nyfiken och positiv inställning med stort engagemang och ett väl utvecklat affärsmannaskap där kunden står i centrum. Du älskar att prata i telefon och du drivs av att bygga långsiktiga relationer genom att erbjuda helhetslösningar som bygger på enkelhet, kvalité och service i världsklass. Självklart har du kunskap om bankens produkter och tjänster samt erfarenhet av kundkontakt.

I den här processen tillämpar vi

• För denna process krävs ett utdrag ur belastningsregistret. För att du ska vara aktuell i processen uppmanar vi dig beställa ett belastningsregister i samband med att du skickar in din ansökan här och skicka till registerutdrag@polisen.se eller med post till Rikspolisstyrelsen, Box 757, 981 27 Kiruna. Öppna inte detta kuvert. Vänligen skicka in det digitalt, för att korta ned ledtider.
• Kreditupplysning, vilket vi på Academic Work kommer instruera vidare kring vid ett erbjudande om anställning.

ÖVRIG INFORMATION

• Start: Omgående
• Omfattning: Heltid, 38,5h/vecka
• Placering: Kungsträdgården
• Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Om du har ett satt slutdatum för ansökningsprocessen, tänk på att du inte får stänga annonsen tidigare och att alla ansökningar måste gås igenom.

Referens

15035068-SE

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till