Jobbet Kundsupport mot löneadministration sökes till Kista har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Kundsupport mot löneadministration sökes till Kista publicerad av Framtiden AB

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning


Vill du arbeta i ett växande företag med lön som kärnverksamhet? Är du nyfiken, ivriga att lära dig mer och hängiven att ge bra kundservice? Vi har den perfekta rollen för dig!
Start omgående

Dina arbetsuppgifter
Rollen som Client Service Representative innebär vardaglig kontakt, via e-post och telefon, med kunder och se till att alla får ett personligt och professionellt bemötande. Vår kund tror på vikten av att ge bra kundservice och i rollen kommer du att ansvara för inkommande e-postmeddelanden och telefonsamtal inom ett brett spektrum av frågor av företagets kunder. Du svarar på supportfrågor, primärt när det gäller systemet som används för tidrapportering, Flex HRM. Arbetet inkluderar också att svara på frågor gällande lönespecifikationer och övriga lönerelaterade frågor. Utöver detta är vissa administrativa uppgifter också en del av rollen, såsom att tillhandahålla anställningsintyg och hjälpa till med granskning av reseräkningar.

Om företaget
Vår kund finns i hela landet, har 70 lokala kontor och 1450 medarbetare som arbetar med redovisning, lönehantering, rådgivning en mängd andra företagsnära tjänster. Nu söker de ytterligare förstärkning till kontoret i Kista. Mer information ges vid eventuell intervju.

Din profil
Att vara en del av supportteamet betyder att du är den primära kommunikationen mellan vår kund och företagets kunder. Därför tror vi att du är motiverad i ditt arbete och en problemlösare som är engagerad i att leverera en god kundupplevelse. Du förstår värdet hos kunden och du vet att ingen kund är den andra lik. Du är utmärkt i din kommunikation och har ett öga för detaljer. Vi hoppas att din positiva inställning får dig att se lösningar där andra ser problem.

Vi letar efter någon som lever efter, och omfamnar vår kunds kärnvärden:
- Vi agerar ansvarsfullt
- Vi är pålitliga
- Vi har kul medan vi arbetar

Förutom dina personliga drag ser vi att du:
- Erfarenhet av kundsupport
- Mycket god datorvana (Excel och Outlook)
- Svenska och engelska i tal och skrift

Det är meriterande om du har:
- Utbildning/erfarenhet av att ha arbetat med lön och HR
- Erfarenhet av Flex HRM

Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Ort: Stockholm, Kista

Referens

22021

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till