Jobbet Kundsupport / Kundtjänst / Kundservice har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Kundsupport / Kundtjänst / Kundservice publicerad av Bravura

Full-Time
Malmö

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att ge förstklassig service, är analytiskt lagd och vill arbeta i en roll med stort kundfokus? Vi söker dig som vill arbeta i en kundsupportroll mot Telias kunder.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar fram till sommaren 2021. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget

Telia är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag, i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. De har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder. Telia söker nu medarbetare till sitt kontor i Malmö, där du blir en del av ett team med god gemenskap.

Arbetsuppgifter

I den här rollen arbetar du som kundtjänst med fokus på eftermarknad. Dina kunder är fastighetsägare och stadsnät, och du arbetar framförallt med att hantera felavhjälpning för befintliga avtal inom fiber. Det är djupgående kundtjänstärenden som ställer krav på en kombination av analytisk förmåga, problemlösning, förmåga att hålla fokus i ett högt tempo och en hög energinivå. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot inkommande samtal och ärenden från kunder, registrera felärenden, utföra problemlösning och felsökning för att sedan även lösa problemen. Tjänsten ställer krav på mycket god IT-vana då du arbetar i en mångfald av IT-system. Du tillhör ett team med flera andra kundtjänst och teknisk support som du arbetar i nära dialog med. Tillsammans löser ni de utmaningar avdelningen ställs inför.

Formella krav

• Avslutad gymnasial utbildning • Erfarenhet av kundsupport över telefon • Mycket god IT-vana • Goda kunskaper i svenska i tal och skrift För att passa in i den här rollen är du en person som älskar att ge god service, dels till dina kunder men även dina kollegor. Du har en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning. För att snabbt och smidigt kunna förstå och lösa dina kunders problem besitter du även en analytisk förmåga och förmågan att tänka abstrakt och komplext. För att vara framgångsrik i rollen ser vi att du är nyfiken, har en stor vilja att lösa problem, är stresstålig och besitter en hög energinivå. Samtidigt som du kan agera snabbt när det behövs är du noggrann i ditt arbetssätt.

Övrig information

Start: Omgående med hänsyn till 1 månads uppsägningstid Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna [ Link removed ] Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: 1528111162772. Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [ Link removed ] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: Malmö, heltid, Telia, kundtjänst, kundsupport, support, service, kundservice, fiber

Referens

2869901

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till