Jobbet Kundspecialist / kundservicemedarbetare sökes för rekrytering! har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE

Gör klar din ansökan

Logga in

glömt lösenord?
eller

Har du inte ett konto?

sökresultat

Kundspecialist / kundservicemedarbetare sökes för rekrytering! publicerad av StudentConsulting

Jobbet utgår om 7 dagar
Heltid
Stockholm
0,00kr/ år
1 ansökan

Arbetsbeskrivning

Drivs du av service och försäljning samt har ett sinne för affärer? Vill du vara med på en spännande resa i ett växande företag? Då har vi tjänsten för dig!

Information om uppdraget:

Nu söker vi Customer Success Specialists till 24Storage. 24Storage-koncernen grundades 2015 och har närmare 5 500 förrådsutrymmen fördelade på tretton anläggningar på åtta orter runt om i Sverige. Grundarna av bolaget har varit bidragande till att utveckla flera av de ledande selfstorageaktörerna i Europa, däribland Shurgard.

I rollen som Customer Success Specialist är du en viktig resurs i företagets försäljningsorganisation och kundernas första kontakt. Detta är en bred tjänst och dina arbetsuppgifter kommer att innefatta områdena service, försäljning, administration samt tillsyn av förrådsanläggningar. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära:

- Ta hand om kundernas behov, frågor, klagomål och anmärkningar. Besvara och bemöta alla kundärenden vänligt, snabbt och effektivt, samt se till att vid behov dokumentera dessa.
- Se till att hyresintäkter och bevakning av sena betalare sköts i enlighet med företagets policy och värderingar.
- Säkerställa att alla förråd på respektive anläggning regelbundet inventeras, s.k. lock-check.
- Rapportera felaktigheter och incidenter rörande fastigheten, och vidta åtgärder i enlighet med befintliga interna rutiner.

Tjänsten är en direktrekrytering till 24Storage vilket innebär att du blir anställd av vår kund på en provanställning, StudentConsulting sköter rekryteringsprocessen. I denna roll kommer du att vara ambulerande mellan huvudkontoret i centrala Stockholm och de olika förrådsanläggningarna i Stockholmsområdet, du kommer att ta dig mellan anläggningarna för att säkerställa försäljning samt tillsyn av anläggningarna. Du kommer att arbeta 40h/vecka, arbetstiden är förlagd under vardagar och variera mellan 08.00 – 20.00 och på helger 09.00 – 16.00, helgarbete förkommer ca två gånger i månaden. Tillsättning sker så snart vi har hittat rätt kandidat.

Detta söker vi:

För att vara aktuell för tjänsten har du fullständiga gymnasiebetyg, det är meriterande om du har en eftergymnasial utbildning. Som person är du ansvarstagande, driven och flexibel. Du trivs i ett klimat där det händer mycket och i en organisation där nya idéer och förbättringsförslag välkomnas. Du tycker om det affärsmässiga och har erfarenhet av service och försäljning sedan tidigare, gärna som butikssäljare eller motsvarande. Vidare är du serviceminded, prestigelös samt har en positiv inställning och ett eget driv. För att vara aktuell för tjänsten har du körkort. Du tycker om att arbeta mot uppsatta mål och driva arbetet framåt, du motiveras av att få vara med och förändra för kundens bästa. Du talar och skriver svenska obehindrat samt har god datakunskap. Vill du vara med på en spännande resa med ett växande företag? Ansök redan idag! Vid frågor, maila ansvarig rekryterare på elin.johansson@studentconsulting.com

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på unga i karriären. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 10 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på: www.studentconsulting.se

Referens

40655

Om företaget

StudentConsulting är ett av Skandinaviens ledande rekryterings- och bemanningsföretag och är specialiserade på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Vi har under det senaste året rekryterat 11 314 personer ut i jobb i Sverige, Norge och Danmark. Vårt rekryteringsnätverk består av 176 uppdragsorter, över 400 000 kandidater, över 2 500 kunder och över 13 800 beställare. StudentConsulting startades 1997 som ett företag som gav studenter extrajobb, men är idag mycket mer än så. Vi arbetar med rekrytering och bemanning av studenter, akademiker och yrkesutbildade. Hos oss möter kandidaterna sina framtida arbetsgivare och arbetsgivare sina framtida medarbetare. StudentConsulting har kollektivavtal med samtliga LO- och Akademikerförbund samt Unionen. Vi är medlem i Almega Bemanningsföretagen där vi är ett auktoriserat bemanningsföretag samt ett auktoriserat rekryteringsföretag. Meet your future – Tillsammans med oss!

Liknande jobb

Kundtjänstmedarbetare med driv till SEOM Stockholm Placera Personal

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Om du klickar på denna knapp så kommer vi att skicka dig e-post med liknande jobb dagligen (Jn003 - Stockholm).