Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Kundservicemedarbetare jobb i Stockholm på Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Kundservicemedarbetare på Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB

Kundservicemedarbetare

Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB Stockholm, Stockholms län Heltid


Om Bemanningsstyrkan

Bemanningsstyrkan är ett väletablerat företag inom bemanning och rekrytering. Vi har varit verksamma sedan 2009 och har idag ca 300 anställda och är ett företag inom Veddestagruppen.

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på rekrytering, personaluthyrning och hyrköp inom administration, ekonomi, försäljning, lager och logistik.


Vi söker nu personal som KUNDCENTERMEDARBETARE till SVENSKA BOSTÄDER .




Om tjänsten

Bakgrund

Uppdraget innebär inledningsvis att bemanna telefonen men även andra befintliga kundingångar som mejl. Vi behöver ha minst en person på heltid och gärna en till två studerande extraresurser. Då introduktionen sker under en månad ser vi att man helst kan arbeta heltid då. Eventuellt kan förlängning bli aktuellt under sommar och semester juli-augusti.

Beskrivning
Du ska ha tidigare god erfarenhet av att ha telefonen som verktyg. Du brinner för att ge god service och gillar utmaningarna med de svåraste samtalen där du vänder missnöje till belåtenhet. Du har god självkännedom, är lättlärd och mån om att ge den absolut bästa servicen till våra hyresgäster. Meriterande är om du har arbetat med liknande uppgifter eller som reparatör eller dyligt.

Mål
Introduktionen sker  på heltid under ca 4 veckor tillsammans med en fadder. Du kommer ta samtal redan efter någon dag. Medlyssning från andra inom bolaget sker löpande. Du är orädd och blir inte stressad av att kön växer utan arbetar strukturerat och effektivt  med hög kvalitet. Verksamheten är under ständig utveckling och du bör därför tycka om att gilla att arbeta i ständig förändring och utveckling. För rätt person finns goda möjligheter att få arbete inom verksamheten eller företaget. Du behöver ha ett väl fungerande internet då hemarbete sker delar av arbetstiden. Du bör inte bo längre bort än att du kan ta dig in till arbetsplatsen inom 30-60 minuter om det krävs.

Kravspecifikation
Gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av arbete med telefonen som främsta verktyg. Du är effektiv och vill ge den allra bästa servicen till våra hyresgäster och stockholmare. Du har goda datakunskaper och vana att arbeta med olika program.Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift. Kan felsöka och ställa relevanta kontrollfrågor . Följer uppsatta rutiner. Har en sund och hållbar livsstil.


Befattningens huvudsyfte
Bidra till att skapa kundservice i världsklass genom en effektiv och kvalitetssäkrad handläggning av kundärenden inkomna via telefon, e-post, fastighetssystem, befintliga och eventuellt kommande digitala kanaler samt även kunna bemanna receptionen.
I huvudsak stödja förvaltningens funktioner med service till våra hyresgäster.

Ansvarsområden
• Ta emot och registrera ärenden i befintliga och kommande digitala kanaler. 
• Kunna felsöka, prioritera och styra ärenden rätt. 
• Besvara samtliga frågor från hyresgäster och övriga intressenter på ett effektivt sätt.
• Samarbete med övriga funktioner inom företaget.
• Medverka i förbättringsarbete, uppföljning och vidareutveckling av kundcenters verksamhet.
• I övrigt delta i förekommande eller nya arbetsuppgifter inom kundcenters verksamhet.

Utbildningskrav
Gymnasieutbildning eller motsvarande



Kompetenser

Arbetslivserfarenhet och kunskaper

     Krav:
• Erfarenhet och kunskaper inom Kundservice via telefon/webb/ kommunikation/digitala kanaler
• Tydlig och korrekt svenska både i tal och skrift
• Öppen för innovation, utveckling och förändringsarbete
• Erfarenhet av att hantera svåra samtal och missnöje

Meriterande:
• Erfarenhet av fastighetsskötsel, förvaltning och uthyrning
• Erfarenhet av kommunikation i digitala kanaler
• Erfarenhet av arbete i mångkulturella miljöer
• Engelska och andra språk
• Kunskaper inom fiber/bredband/tv och telefoni

Övriga kompetenser
• Gott omdöme och självkännedom
• Stabilitet och professionalism
• Initiativtagande, självgående och strukturerad
• God samarbetsförmåga 
• Pedagogisk och lösningsorienterad



Ansökan

Urvalsprocess och intervjuer sker löpande då tjänsten ska tillsättas omgående.

Anställningsperiod: Omgående  - 220731. 

Tjänstens omfattning: 50-100%. 

Ansökan gör du här nedan.

 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 400