Jobbet Kundservicemedarbetare / Ordermottagare / Omgående har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Kundservicemedarbetare / Ordermottagare / Omgående publicerad av Bravura

Heltidsanställd
Göteborg

Arbetsbeskrivning

Har du ett tekniskt intresse, brinner för service och har alltid kunden i fokus? Trivs du med eget ansvar och är duktig på att driva ditt arbete framåt?

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 2 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget.

Om företaget

Företaget tillhör ett globalt företag som producerar och levererar tillbehör för den europeiska svetsmarknaden. Bravura är ett tillväxtföretag och har sedan starten 2008 vuxit till en väletablerad aktör på den svenska marknaden för rekrytering och bemanning. Vi arbetar för att stärka företag genom människor och människor genom jobb. Oavsett om du är på väg att byta bransch, ta nästa steg i karriären eller vill komma in på arbetsmarknaden så är vi här för dig. Vi matchar dagligen kandidater med framtida arbetsgivare och letar ständigt efter nya talanger.

Arbetsuppgifter

Som kundtjänstmedarbetare och ordermottagare på företaget tillhör du ett team på tre personer som arbetar mot den nordiska marknaden samt Baltikum. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara ordermottagning och kundsupport. Vid hantering av ordermottagning arbetar du främst med att ta emot och administrera order för företagets kunder vilka utgörs av företagskunder. Vidare hanterare du supportärenden per mail och telefon, samt tar vidare tekniska ärenden till företagets kvalitetsavdelning. I rollen har du tät kontakt med företagets lageravdelning men även ekonomi- och försäljningsavdelning. Du får en introduktion i arbetet samt företagets produktportfölj vid start av uppdraget och du har under arbetet möjlighet att ställa frågor vid behov.

Formella krav

• Arbetslivserfarenhet av en liknande roll inom service, logistik eller administration • Du har god datorvana och har erfarenhet av att arbeta i ett affärssystem, erfarenhet av SAP är meriterande • Obehindrad svenska och engelska, i tal såväl som skrift Vi tror att du som söker tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Detta gör att du är noggrann i ditt arbete och har förmågan att hålla och skapa struktur. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar.

Övrig information

Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju. Start: Omgående Plats: Partille Lön: Enligt överrenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: Ordermottagare, orderhantering, kundsupport, support, kundservice, order, telefon, mail, SAP, heltid, Partille, Göteborg

Referens

2791701

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till