Jobbet Kundservice / Kundsupport / Kundtjänst till OURWAY har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE

Gör klar din ansökan

Logga in

glömt lösenord?
eller

Har du inte ett konto?

sökresultat

Kundservice / Kundsupport / Kundtjänst till OURWAY publicerad av Bravura

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Brinner du för service och ger alltid lite mer än vad som krävs? Tycker du om att agera spindeln i nätet och jobba med problemlösning? OURWAY söker just nu en kundtjänstmedarbetare till sitt kontor i Stockholm.

Om företaget

Vi startade verksamheten OURWAY Tours den 6:e april 2011. Vid den tidpunkten var vi två nyutexaminerade guider, som båda hade arbetat inom turistbranschen i Stockholm under flera år. Vi kände en stark drivkraft att starta eget och att dela med oss av vår kärlek till Stockholm. Utgångspunkten var att försöka utforma verksamheten efter vad vi själva tycker om att se och uppleva när vi reser. Svaret blev möten med människor, kulturer, seder, mat och dryck samt att njuta av vårt resesällskap. Det bästa sättet att uppleva ett land är att möta entusiastisk lokalbefolkning, som kan berätta roliga sanningar och samtidigt ge insikt om landets kultur och vilka traditioner som finns, dela med sig av underhållande kuriosa. De här personerna kan förhoppningsvis också tipsa om olika restauranger och barer. Nu blev frågan; kan vi bygga ett företag kring denna tanke? Det kunde vi och det gör vi fortfarande! Under de senaste åren har en mängd härliga människor med olika nationaliteter följt med oss på stadsvandring eller annan guidad tur i Stockholm, Köpenhamn och Oslo. Tillsammans med våra fantastiskt kunniga guider, som alla väldigt gärna vill visa upp just sin stad, hälsar vi dig varmt välkommen!

Arbetsuppgifter

Som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att besvara de frågor som kommer in från kunder. Vanligt förekommande frågor är funderingar kring de turer som erbjuds både av kund, hotell eller av samarbetspartner, bokning av turer etc. Utöver detta ansvarar du för att godkänna fakturor och även skicka underlag till fakturor, skicka offerter, boka leverantörer samt administrera i de system som används. Rollen är bred och kommer innefatta många olika typer av arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna varierar beroende på säsong, men kan räkna med en bred rang av olika uppgifter där det också finns rum för att på egen hand skapa nya lösningar och rutiner. Du får vara med från start till mål, planera men också vara med när resultatet levereras.

Formella krav

• Avslutad gymnasial utbildning
• Har ett brinnande intresse för människor och vara serviceminded
• Flexibel och lösningsorienterad
• Erfarenhet av att ha arbetat med service
• God systemvana
• Stort intresse för turism
• Goda kunskaper och ett genuint intresse för Stockholmsområdet, även Oslo och Köpenhamn
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift, meriterande med tyska

Då OURWAY växer och månar om den kultur som etableras internt är din personlighet och inställning mycket viktig. Du är genuint engagerad att ge den bästa servicen till såväl kunder som dina kollegor. Du uppskattar att ha en övergripande bild över alla dina uppgifter, utan att haka upp dig på detaljer. Du arbetar prestigelöst och självgående i dina uppgifter och kan lugnt ta dig an problem som uppstår och snabbt finna en lösning på dessa. Viktigt är också förmågan att ha ett öga för detaljer.

Övrig information

Start: Omgåemde
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, administration, kundservice, kundtjänstmedarbetare, support, Stockholm, service, heltid, kundsupport, engelska, svenska, tyska, OURWAY, turism, tours

Referens

2164501

Liknande jobb

Master Thesis: Nanocellulose barrier films for liquid packaging Stockholm RISE Research Institutes of Sweden
Master Thesis: Silver labeling of cellulose nanofibrils (CNFs) Stockholm RISE Research Institutes of Sweden
Master Thesis: Fluorescent labeling of cellulose nanofibrils (CNFs) Stockholm RISE Research Institutes of Sweden
Lagerarbetare till Steelwrist i Rosersberg Upplands Väsby Randstad AB

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till