Jobbet Kundsamordnare / Koordinator / Administratör / deltid har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Kundsamordnare / Koordinator / Administratör / deltid publicerad av Bravura

Heltidsanställd
Göteborg

Arbetsbeskrivning

Söker du en deltidstjänst? Lockas du av en administrativ roll med frihet under ansvar? StädGO erbjuder dig en koordinerade roll med kundkontakt.

Om företaget

StädGo är ett Göteborgsbaserat företag som sedan 2003 erbjuder städtjänster för företag och privatpersoner. Företaget är väletablerat och har flertal stora kunder inom Göteborg med omnejd, för vilka de utför både små och stora uppdrag. StädGO värderar sina kunder högt och jobbar aktivt med att minska företagets miljöpåverkan. Här får du vara en del av en arbetsplats som värderar service, kvalité och miljö. Kontoret hittar du i Hisings Backa där arbetet utgår ifrån.

Arbetsuppgifter

Som kundsamordnare ansvarar du för ditt eget kundområde och är länken mellan StädGo’s kunder och lokalvårdare. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter omfattas av kundbesök och administration där du löpande följer upp utförda städuppdrag och säkerställer att tjänsterna är utförda enligt överenskommelse med kund. Du är med på plats och introducerar dina kollegor för nya kunder och uppdrag samt är kontaktperson vid praktiska frågor som berör företagets tjänster. Vidare innefattas det administrativa arbetet bland annat av schemaläggning, städinstruktioner och löpande dokumentation.

Formella krav

• Du har en annan huvudsaklig sysselsättning om 50%, deltidsarbete eller studier. • Tidigare erfarenhet inom service eller administration. Branschvana är meriterande. • Körkort och tillgång till egen bil. • Goda kunskaper i svenska, skriftligt och muntligt. Meriterande med kunskap i spanska. Vi tror att du som söker har en bakgrund inom service och motiveras av att leverera en god serviceupplevelse. Du trivs med att skapa kontakt med människor och värderar goda relationer. Du är van att hantera situationer där du behöver ta snabba beslut och drivs av att få saker gjorda även om det ligger utanför din arbetsbeskrivning. Du trivs i en roll där du får ta ansvar över ditt arbete och där du ges möjlighet att utvecklas.

Övrig information

I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, där det är uttalat att StädGO har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och StädGO en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Start: Omgående Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord:

Referens

2510901

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till