Jobbet Kundfokuserad administratör till Prenax har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE

Gör klar din ansökan

Logga in

glömt lösenord?
eller

Har du inte ett konto?

sökresultat

Kundfokuserad administratör till Prenax publicerad av TNG

Heltidsanställd
Stockholm
7 ansökningar

Arbetsbeskrivning

Prenax i Kista söker en relationsbyggande administratör som ger förstklassig service och ansvarar för egen kundportfölj. Sök nu!

Nu söker Prenax en kundansvarig till sin kundserviceavdelning i Kista, Stockholm. Här får du arbeta i en internationell miljö där dina kunder kontaktar dig direkt när de behöver hjälp. Ditt ansvar blir att bygga vidare på relationen och skapa en kundupplevelse över förväntan. Här kommer du löpande utveckla din kunskap inom kundservice och tillsammans med vårt erfarna team fortsätta leverera en kundnöjdhet på över 97%. Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Hos Prenax får du ett arbete där högkvalitativ service, långsiktigt goda relationer och administration är i fokus. Du blir en del av Prenax nordiska kundtjänst som ansvarar för att leverera professionell och värdeskapande service åt flera återkommande stora företag och myndigheter med långa avtal. Rollen innebär även löpande kontakt med flertalet internationella förlag.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

  • I rollen som kundansvarig arbetar du med att förse Prenax kunder med kundservice. Detta görs huvudsakligen via e-mail, men du tar även emot inkommande samtal.
  • Du får ansvar för en egen kundportfölj och relationen med dessa kunder när det kommer till prenumerationsärenden och all annan administration.
  • Du kommer att arbeta nära företagets säljkår och i arbete ingår att göra regelbundna kundbesök.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Prenax nordiska kundtjänst hanterar ärenden för Sverige, Norge, Danmark och Finland, där du kommer att hantera svenska kunder. Tjänsten är på heltid, med arbetstider mellan 8 och 17. Tänkt start är så snart som möjligt, efter överenskommelse.

Anställningen kommer att inledas med en introduktionsutbildning där du som anställd får all information och verktyg för att på ett effektivt och professionellt sätt ha möjlighet att komma in i din nya roll. Som kundansvarig rapporterar du till företagets Operations Manager.

VEM ÄR DU?

  • Som person behöver du ha en utpräglat relationsskapande personlighet och gilla kundkontakt. Du har naturlig pondus, är prestigelös, gillar att ta ansvar och har en inneboende känsla för prioritering. Att du är socialt säker, och mogen i din kundkontakt är det också stor vikt.
  • Administration, är en betydande del av rollen, vilket fodrar att du kan arbeta strukturerat och noggrant och har allmänt god datavana. Excel är meriterande men inget krav.
  • Då tjänsten innebär daglig kontakt med kunder i Norden samt andra globala partners ställs det krav på att du talar och skriver flytande svenska och engelska.

INTRESSERAD?

I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Referens

DCFFC914980C487E9CC9D95755C67C3A

Om företaget

Läs mer om vårt rekryteringsföretag och bemanningsföretag.

TNG är ett rekryteringsföretag och bemanningsföretag som rekryterar fördomsfritt. Läs mer här.

Liknande jobb

Produktsamordnare Södertälje Scania
Serviceinriktad Ekonomiassistent Stockholm Dfind Finance
Redovisningsassistent- Kundreskontra Stockholm Michael Page
Ekonomiassistent till Ambea Solna Finance Recruitment Sweden AB
Administrative Coordinator till Mylan Stockholm Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Administratör till spännande statlig verksamhet Stockholm Jurek Rekrytering & Bemanning AB
IT-Administratör/Assistent sökes! Stockholm StudentConsulting
Financial assistant till globalt finansbolag Stockholm Talent Recruitment

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till