Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Kundansvariga till Meritmind, Stockholm jobb i Stockholm på Meritmind

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Kundansvariga till Meritmind, Stockholm på Meritmind

Kundansvariga till Meritmind, Stockholm

Meritmind Stockholm, Stockholms län Heltid

Meritmind fortsätter att växa och utvecklas med våra kunder. Till vårt säljteam i Stockholm söker vi nu ytterligare två – tre engagerade kundansvariga säljare med ett genuint affärsintresse. Som kundansvarig på Meritmind ansvarar du för att bygga relationer med chefer och beslutsfattare på olika nivåer inom främst stora-, medelstora företag och organisationer.

Du bör via en operativ ekonombakgrund förskansat dig kunskaper som gör att du kan hjälpa exempelvis CFO och ekonomichefer att både bemanna och rekrytera. Du drivs av att vidareutveckla ekonomi-organisationer och vara ett tryggt samt klartänkt bollplank vid behov. Du kommer att utgå från Meritminds kontor i centrala Stockholm men dina kunder finns i hela Stockholmsregionen. Som kundansvarig rapporterar till vår försäljningschef.

Dina ansvarsområden som kundansvarig:

  • Bygga nära relationer med dina kunder och uppnå överenskomna säljmål med eget budgetansvar
  • Bidra till innovation, nytänkande och energi till hela säljteamet
  • Identifiera samt bidra till att vidareutveckla våra kunders ekonomifunktioner samt bistå med våra tjänster inom interim, bemanning, rekrytering och förändringsledning
  • Omvärldsbevakning av ekonomimarknaden inom olika branscher och på ett konsultativt sätt stödja våra kunder i strategiska beslut

Kvalifikationer och erfarenhet:
Vi söker dig som drivs av att prestera resultat, både för dig själv och för hela gruppen genom att träffsäkert erbjuda Meritminds tjänster inom bemanning, interim, rekrytering och förändringsledning. Du har erfarenhet av relationsbyggande i tidigare tjänst. Troligen har du en gedigen erfarenhet från en operativ ekonomroll på ett stort eller mellanstort företag. Du har goda kunskaper i svenska och engelska. Körkort är ett krav då våra kunder finns i hela regionen. Vi ser det som mycket meriterande om du har tidigare erfarenheter från försäljning utav bemannings-, rekryterings- och interimstjänster.

Personliga egenskaper:
Som kundansvarig lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att vara framgångsrik i rollen är du trygg i dig själv, har lätt för att förstå komplexa bolagssammanhang och drivs av att utifrån kundnytta hitta och utveckla affärsmöjligheter. Du har ett förtroendeskapande sätt där lyhördhet och nyfikenhet är ledord. Du är lika bra på att lyssna som att prata. Självklart har du en hög energinivå och trivs med att arbeta både självständigt och i team.

Förutom ett intressant jobb erbjuder Meritmind:

  • Ett värderingsstyrt bolag där innovation och entreprenörskap alltid uppmuntras
  • Möjlighet att vara med i innovationsprojekt inom och utanför ditt arbetsområde
  • Utbildning med utgångspunkt i nya arbetsmetoder, system, trender i marknaden etc.
  • Roliga hälsofrämjande aktiviteter
  • Konferenser och kickoffer som i vissa fall innebär utomlandsresor
  • Flexibla arbetstider och möjlighet att arbeta hemifrån när det behövs och passar
  • Förmåner genom Benify
  • Nära samarbete med kollegor med härlig stämning och mycket skratt!

Placeringsort: Stockholm

 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: REC-4110120