Jobbet Kundservicespecialist till spännande projekt sökes! har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE

Gör klar din ansökan

Logga in

glömt lösenord?
eller

Har du inte ett konto?

sökresultat

Kundservicespecialist till spännande projekt sökes! publicerad av Framtiden

Heltidsanställd
Göteborg
1 ansökningar

Arbetsbeskrivning


Är du analytiskt lagd och en fena på danska? Är illegal handel något som intresserar dig? Ta då chansen att få vara med i detta spännande projekt redan idag! Sök direkt eller tipsa en vän.

Dina arbetsuppgifter
Som kundservicespecialist hos vår kund kommer du vara ansvarig för att se till att kunder följer det nya Tobaksdirektivet. Du kommer att vara ansvarig över en portal där svenska och danska kunder registrerar sig. Det krävs att du är analytisk och stresstålig för att trivas i denna roll.

Exempel på arbetsuppgifter:
• Svara på samtal, chatt och mail gällande plattformen och TPD (Tobaksdirektivet)
• Registrera användarkonton och godkänna
• Tillhandahålla utbildning av webbportalen för kunder
• Proaktiv övervakning av fordringsinslag, bearbetning och betalning
• Granskning och validering på platsbesök eller inspektionsrapporter


Om företaget
Vår kund är ett världsomspännande inspektions, test och certifieringsbolag som har över 95 000 anställda i världen. Det svenska och norska kontoret är små kontor i koncernen med ca 50 anställda totalt. De har samma VD, Ekonomiavdelning och även IT chef i Norge, Sverige och Danmark så de jobbar på en skandinavisk nivå, men tjänsten som de söker till nu jobbar med Danska och svenska kunder och kommer att sitta på Maskingatan 5 på Eriksberg.

Din profil
För att trivas i rollen som kundservicespecialist hos vår kund så ser vi att du som söker har erfarenhet och intresse för kundtjänst och service. Du är analytisk lagd och gillar att vara lite kritisk i din bedömning. Utöver detta tror vi att du gillar problemlösning och självständigt arbete.

Skallkrav:
•Erfarenhet från kundtjänst eller liknande
•Relevant utbildning för tjänsten, högskola eller YH
•Flytande svenska i tal och skrift
•Flytande engelska i tal och skrift
•God förståelse för danska i tal och skrift

Meriterande:
•Ytterligare språk
•Erfarenhet från callcenter


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.


Villkor
Ort: Göteborg
Omfattning: Projektanställning i 2 år
Start: 1/12

Referens

17904

Liknande jobb

Bokslutsekonom till Kmsg & Co AB Göteborg StudentConsulting
Segment Manager Göteborg Volvo Group

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till