Jobbet Kontorskoordinator i Kista har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE

Gör klar din ansökan

Logga in

glömt lösenord?
eller

Har du inte ett konto?

sökresultat

Kontorskoordinator i Kista publicerad av Randstad

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en kontorskoordinator med sinne för ekonomi till vår attraktiva kund i Kista. Skulle du beskriva dig som service-minded, organiserad och initiativtagande? Trivs du i administrativa arbetsuppgifter men vill även få utlopp för din kommunikativa ådra? Då har vi en tjänst för dig! Randstad letar nu efter en flexibel och erfaren kontorskoordinator till ett världsledande företag inom elektronik. Låter detta som en tjänst för dig? Då ser vi fram emot en kaffe och ett samtal ihop med dig!

Omfattning: Heltid (37,5 timmars arbetsvecka) Start i december och med uppdrag tillsvidare.

Arbetsbeskrivning:
Vi ger dig möjlighet att arbeta för ett världsledande företag inom sin bransch. Här välkomnas du till ett attraktivt kontor i Kista med närhet till såväl lunchrestauranger som tunnelbanan. Möjlighet till parkering finns.

Du kommer att ansvara för den övergripande trivseln i lokalerna genom att hålla kontoret snyggt och prydligt. Du kommer att ansvara för inköp, ha kontakt med leverantörer, ordna med bud samt fungera som företagets kontaktperson gällande allmänna IT-frågor mellan det svenska kontoret och andra kontor runt om i världen.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att:

  • Bistå med information internt kring fastighetsrelaterade frågor.
  • Hantera fakturering, reseräkningar och viss ekonomisk uppföljning. Vid behov även stötta kontoret i Finland
  • Hantera viss avdelningsadministration och intern kommunikation
  • Stötta HR avdelningen vid rekrytering
  • Hantera och koordinera företagets hyrbilar
  • Stödja vid on-boarding och övrig administration
Kvalifikationer:
Här behöver du;

  • Minst 2 års tidigare erfarenhet inom administration och koordinering
  • Flytande i svenska och engelska då mycket dokumentation och kontakt sker på engelska förväntas du obehindrat kunna utrycka dig i båda språken i såväl tal som skrift.
  • Avklarad gymnasieutbildning och goda kunskaper i MS Office framförallt inom Excel.
För att lyckas i rollen som kontorskoordinator trivs du att arbeta i ett högt tempo med arbetsuppgifter av administrativ karaktär. Vidare bemöter du såväl kunder som kolleger med god service och gillar att ta egna initiativ. Skulle du dessutom beskriva dig som utåtriktad och relationsskapande kommer du bli ett uppskattat tillskott på arbetsplatsen.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad ett av världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi har som målsättning att bidra till en bättre arbetsmarknad. Det gör vi genom att hitta rätt matchning mellan företag och arbetssökande. På så sätt hjälper vi företag att växa och bli mer framgångsrika och vi hjälper arbetssökande att hitta rätt jobb och uppnå sina drömmar.

Sista ansökningsdag: 2018-12-25, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Caroline Karlsson

Referens

201189594

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till