Jobbet Kontorsansvarig / Office Manager / administratör / receptionist har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Kontorsansvarig / Office Manager / administratör / receptionist publicerad av Bravura

Heltidsanställd
Göteborg

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i en kommunikativ roll där du erbjuds att ta ett ägandeskap i dina uppgifter? Har du en fallenhet för att skapa struktur och trivs du i en roll där du får samverka med andra?

Om företaget

Transtema är en av de ledande leverantörerna inom projektering, byggnation och underhåll av infrastrukturer för tekniskt avancerade kommunikationsnät. Transtema ingår i Transtema Group och är ett dotterbolag i en större koncern, som bland annat har affärsområden inom fibernät, nätverksanslutning och teknik. I juli 2018 förvärvade de Ericsson Local Services, vilket var Ericssons fältserviceverksamhet i Sverige. Transtema har som målsättning att 2025 vara Sveriges mest kompetenta och engagerade entreprenör.

Arbetsuppgifter

Som administratör och kontorsansvarig arbetar du brett inom flertalet områden. Du hanterar beställningar av exempelvis inventarier, kontorsmaterial och kaffe samt följer upp avtal med leverantörer. Du är också kontaktperson för städbolag och andra leverantörer knutna till Transtemas fastigheter. Vidare stöttar du med administration knutna till interna projekt samt fastigheter och fångar upp behov och synpunkter från dina kollegor. I rollen arbetar du även med hantering av accesser, larm och taggar samt andra behörigheter. Därtill har du kontakt med säkerhetsföretag och beställer olika typer av behörighetskort.

Formella krav

• Gymnasial utbildning • Några års erfarenhet av administration och/eller service • Obehindrade kunskaper i svenska i både tal och skrift • Kunskaper i Office365, speciellt Excel För att trivas i rollen är du en person som får energi av att driva ditt eget arbete framåt och av att ta ägandeskap i dina uppgifter. Du har också en förmåga att se saker som behöver göras, hittar självständigt lösningar på problem samt tar egna initiativ och beslut. Du trivs med variation och förändring i din vardag samt arbetar prestigelöst, noggrant och strukturerat. Det är också viktigt för dig att ge god service och sprida glädje till såväl besökare som kollegor.

Övrig information

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att Transtema har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Transtema en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Start: Omgående Plats: Jonsered Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: administratör, administration, receptionist, reception, kontor, kontorsansvarig, Jonsered, Göteborg

Referens

2472301

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till