Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Junior Administratör / Faktura- och avtalssupport / Koordinator jobb i Stockholm på Bravura

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Junior Administratör / Faktura- och avtalssupport / Koordinator på Bravura

Junior Administratör / Faktura- och avtalssupport / Koordinator

Bravura Stockholm, Stockholms län Heltid

Drivs du av att erbjuda god service och har arbetat med administration tidigare? Är du dessutom driven, ordningsam och en lagspelare? AddSecure Smart Alarms erbjuder dig en roll som administratör med fokus på att skapa värde för kunder, kollegor och samhället i stort.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Addsecure har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Addsecure en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget

AddSecure är en ledande europeisk leverantör av premiumlösningar inom säkrad data och kritisk kommunikation. Företaget förser över 100 000 affärskunder och partners runt om i Europa med säkra kommunikationslösningar som hjälper kunderna att skydda sina livs- och affärskritiska applikationer. Detta bidrar till att rädda liv, skydda egendom och viktiga samhällsfunktioner och att skapa affärsnytta. AddSecures kunder verkar bland annat inom säkerhetsbranschen, fastighetssäkerhet och -automation, digitala trygghetslarm, transport och logistik, och inom energibolag och smarta städer. De erbjuder lösningar inom Smart Alarms, Smart Care, Smart Grids, Smart Rescue och Smart Transport.

AddSecure, som grundades i början av 1970-talet, har idag mer än 750 anställda i 15 länder. De har sitt huvudkontor i Sverige och har regionala kontor samt ett nätverk av distributörer runt om i Europa. Företaget är majoritetsägt av Castik Capital, en europeisk private equity-fond med en långsiktig strategi för värdeskapande, grundad 2014.

Arbetsuppgifter

I rollen som administratör tillhör du Smart Alarms. Dina primära arbetsuppgifter är att hantera och administrera faktura- och avtalsfrågor och administrera i bolagets CRM system. Du agerar support till Addsecures slutkunder, tekniker och partner via telefon och mail. Slutligen bidrar du kontinuerligt till förbättringsarbetet genom att uppmärksamma avvikelser och belysa potentiella förbättringsförslag.

Teamet som består av 9 medarbetare, arbetar både mot den svenska och den norska marknaden. Vidare präglas arbetsmiljön i teamet av en familjär och härlig stämning. I denna roll kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och ditt kundfokus vid kontakt och problemlösning.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Tidigare erfarenhet i en administrativ roll
• Har god datorvana och lätt för att ta dig an nya system
• Har ett tekniskt intresse
• Talar och skriver flytande på svenska och engelska
• Erfarenhet av arbete med faktura- och avtalshantering är starkt meriterande
• Erfarenhet av att arbeta mot den norska marknaden är starkt meriterande

För att trivas i rollen ser vi att du har ett stort intresse för att bidra med god service till bolagets kunder. Vidare ser vi att du har ett sinne för att hitta lösningar på problem och drivs av att utmana dig själv i ditt arbete. Därtill har du en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Du har en god kommunikativ förmåga då du förväntas kommunicera både internt och externt. Slutligen är du noggrann i ditt arbete och har förmågan att både hålla och skapa struktur då arbetet kräver registrering och dokumentation av arbetet som görs.

Övrig information

Start: 1:a Mars 2022
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna [ Link removed ]

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: 1528111162772.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [ Link removed ] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: administration, administratör, admin, service, kundservice, kundtjänst, Addsecure, ekonomi, ekonomiassistent, faktura, avtal, support, telefonsupport, telefon, kund, heltid, Stockholm, fakturahantering, avtalshantering,

 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 3611301