Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Jordnära Kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Spanien jobb i Göteborg på Voicedesk

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Jordnära Kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Spanien på Voicedesk

Jordnära Kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Spanien

Voicedesk Stockholm, Västra Götalands län Heltid

Jordnära butikskedja med över hundra butiker och e-handel runt om i Sverige

Till vårt kontor i spanska solkusten söker vi för kunds räkning efter en jordnära kundtjänstmedarbetare med positiv energi och med grundläggande kunskaper och vana från arbete i kundtjänst och telefonväxel.

Brinner du för djur och trädgård är det meriterande lika så om du har erfarenhet av sälj- och butiksarbete. 

Även grundläggande IT-kunskaper är en fördel då en del administrativa uppgifter förekommer. 

Att behärska det svenska språket flytande i både tal och skrift är en förutsättning för denna tjänst.

Personliga egenskaper såsom hög servicekänsla och ett genuint intresse för deras kunder är några av de egenskaper som de värdesätter högt.

Vår kund är en rikstäckande butikskedja med ca 110 egna butiker och e-handel, deras fokus är att underlätta vardagen, ge kunskap och inspirera människor som privat eller professionellt har lantbruk & skog, djur och trädgård.

Dina arbetsuppgifter:

I rollen som kundtjänstmedarbetare har du följande arbetsuppgifter:

  • Besvara inkommande kommunikation från kunder som behöver hjälp i olika frågor rörande deras produkter. 
  • Administration

  • Rapportering och uppföljning

  • Kontakt med butiker och andra funktioner inom företaget

Kvalifikationer:

För att passa i denna tjänsten ser vi gärna att du har följande kvalifikationer:

  • Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i en kundorienterad verksamhet

  •  Kunskap och erfarenhet från några av företagets produktområden

  • Vana av att ha arbetat med telefonen, e-mail och chatt som redskap

  • God datorvana

  • Ett tekniskt intresse är en fördel

För att trivas som kundtjänstmedarbetare på företaget tror vi att du gillar högt arbetstempo, är stresstålig och älskar att kommunicera med kunder via telefon, e-mail och chatt.

Som person är du serviceinriktad, lösningsorienterad och har en förmåga att skapa goda relationer både internt och externt. Du är noggrann, ansvarsfull, initiativtagande.

Du välkomnas av en kultur som grundar sig i att vara jordnära, engagerad, kundfokuserad och vinnare.

Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. 

Urval och intervjuer kommer ske löpande.

Varmt välkommen med din ansökan!

Vilka är vi på Voicedesk? 

Voicedesk är en helhetsleverantör inom kundservice och tillhandahåller lösningar inom nischen kundservice och försäljning. Vi utmanar marknaden genom att hålla en högre kvalitetsnivå och ha mer kundanpassade lösningar inom Outsourcing av kundservice, Ärendehantering, Rekrytering och Outsourcing av Administrativa uppgifter. Våra tjänster anpassas alltid efter kundens behov. Med vår assistans kan kunden fokusera på sin kärnverksamhet och vara trygg i vetskapen om att företaget representeras på ett professionellt sätt. 

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?