Jobbet Italiensk- och Slovensktalande kundservicemedarbetare till EasyPark har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Italiensk- och Slovensktalande kundservicemedarbetare till EasyPark publicerad av Bravura

Full-Time
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att leverera god service och vill arbeta på ett internationellt företag med startup-känsla? I denna tjänst erbjuds du goda utvecklingsmöjligheter både i rollen och inom företaget på sikt.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att EasyPark har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och EasyPark en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget

EasyPark är ett tech-bolag som erbjuder prisbelönta tjänster för att underlätta tillvaron för människor med bil. Tjänsten finns tillgänglig i fler än tio länder och hundratals städer runt om i Europa. EasyPark grundades 2001 men finns sedan 2012 i sin nuvarande form. I dagsläget arbetar 350 personer med tjänsten globalt och på kontoret i Stockholm är de omkring 120 anställda. Företaget präglas av en typisk startup-känsla med korta ledtider, stor möjlighet att påverka samt gemenskap.

Arbetsuppgifter

I denna roll ansvarar för både den italienska samt slovenska marknaden tillsammans med ditt team. Som kundservicemedarbetare arbetar du med inkommande samtal, mail och förfrågningar via sociala medier från både befintliga och potentiella kunder till företaget. De ärenden du hanterar kan exempelvis röra tjänstens funktion och hur den används samt att hjälpa till med potentiella utmaningar användarna kan tänkas möta. Du är även med i arbetet att optimera och förbättra de befintliga processerna. I denna tjänst erbjuds du goda utvecklingsmöjligheter i rollen och inom företaget på sikt. I denna roll arbetar du i en kreativ miljö och det välkomnas att ge inputs och idéer till hur processer, arbetet och kommunikationen hela tiden kan optimeras och förbättras.

Formella krav

• Gymnasial utbildning • Du talar och skriver obehindrat på både italienska och slovenska, utöver dessa språk talar och skriver du obehindrat på engelska eller svenska. • Meriterande med erfarenhet av service alternativt kundorienterad roll • Meriterande med kunskaper i fler språk För att trivas i rollen är du serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt samtidigt som du trivs att samarbeta med andra. Då rollen innebär uteslutande både intern och extern kontakt är du social och har god kommunikativ förmåga. För att lyckas i rollen är du målinriktad och trivs med varierande arbetsuppgifter.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm, Frihamnen Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna [ Link removed ] Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: 1528111162772. Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [ Link removed ] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord:

Referens

2861401

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till