Jobbet IT-support 2nd line till kund i Eskilstuna har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

IT-support 2nd line till kund i Eskilstuna publicerad av Randstad AB

Deltidsanställd
Eskilstuna

Arbetsbeskrivning



arbetsbeskrivning.

Trivs du i en roll där du får hjälpa andra med frågor inom IT samt har mellan tre och fem års erfarenhet i en liknande roll? Vår kund söker just nu en kunnig konsult inom IT-support för deras service desk på plats i Eskilstuna. Här kommer du få arbeta tillsammans med ett IT-team i Skandinavien med kollegor i Sverige, Norge och Danmark. Uppdraget startar omgående och förväntas vara ett långsiktigt uppdrag. Varmt välkommen att skicka in din ansökan! 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 


ansvarsområde.

För att lyckas i den här rollen ser vi att du som söker gillar att arbeta med service där människan är i fokus. Vi ser även att du gillar att arbeta i en fartfylld organisation där du motiveras av en vardag med mycket variation. 

Dina arbetsuppgifter kan komma att vara 
  • Ge support inom ett varierat och brett område inom IT som kan ske både via telefon, e-post men även på plats och direkt support ut till produktion
  • Supporta i vissa inköpsfrågor
  • Leverera utrustning eller annat som kan behövas ut på arbetsplatserna
  • Identifiera behov och skapa dokumentation


arbetstider.

 Heltid, kontorstider. Start omgående med goda möjligheter till långsiktigt uppdrag. 


kvalifikationer.

För att vara kvalificerad för denna tjänst ser vi att du som söker har 
  • Fördjupad kunskap inom Windows 10 installation samt inom felsökning och support
  • Kunskaper inom AD
  • God kunskap inom hårdvara så som PC, mobiltelefoner, surfplattor samt kringutrustning
  • Goda kunskaper i såväl svenska, norska, danska och engelska då många möten är med kollegorna i Skandinavien
Vi ser det som meriterande om du som söker har körkort samt certifikat eller kunskap inom ITIL. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 


erfarenhet.

Minst tre års erfarenhet från liknande arbete.


ansökan.

2020-09-27, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 

För information: Stina Axberg, stina.axberg@randstad.se 

Referens

201304340

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till