Jobbet IT-support / helpdesk / 2nd line till Svenska Transportarbetareförbundet har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

IT-support / helpdesk / 2nd line till Svenska Transportarbetareförbundet publicerad av Bravura

Full-Time
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av support och drivs av att arbeta brett? Vi söker dig som motiveras av att ge god service samt drivs av att lösa problem.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget

Förbundet grundades 1897 och är idag ett av 14 fackförbund som ingår i Landsorganisationen, LO. Förbundets uppgift är att se efter medlemmarnas intressen på arbetsmarknaden och inom näringslivet. De över 60 000 medlemmarna arbetar i en rad olika branscher och yrkesområden inom Transport- och säkerhetsnäringen. Fackförbundet arbetar för politisk, social och ekonomisk demokrati.

Arbetsuppgifter

I rollen som IT-support ingår du i en grupp om fyra personer som tillsammans hanterar den interna supporten för IT-ärenden på Svenska Transportarbetareförbundet. Utöver supportärenden hanterar du användaradministration, applikationsförvaltning, felsökning, helpdesk, e-post samt nätverkskopplingar. Supporten sker genom fjärrstyrning och per telefon. Vidare kommer rollen även innefatta support av operativsystemet Windows 10 samt kringutrustning såsom skrivare. Då du tillhör en mindre grupp kommer du få hantera alla typer av ärenden av varierad omfattning och komplexitet samt agera spindeln i nätet gentemot leverantörer och interna intressenter. Du kommer också medverka i projektgrupper vid införanden eller förändringar.

Formella krav

• Avslutad gymnasial examen, gärna inom IT eller teknik • Tidigare erfarenhet från secondline support/servicedesk, teknisk support eller motsvarande • Goda kunskaper i Windowsmiljö (server och dator) • Goda kunskaper i Office 365 • Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift För att trivas i rollen ser vi att du på ett pedagogiskt sätt hanterar ärenden samt att du trivs med att ha många olika kontaktytor. Då rollen är bred ser vi att det är av yttersta vikt att du är ansvarstagande men även att du kan agera flexibelt gentemot olika uppgifter och situationer. Slutligen ser vi att du är van att driva ditt arbete framåt på ett självständigt och strukturerat sätt.

Övrig information

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Centrala Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna [ Link removed ] Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: 1528111162772. Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [ Link removed ] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: secondline, support, förbund, office 365, helpdesk, teknisk support, teknik, server, dator windowsmiljö, IT

Referens

2874401

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till