Jobbet Isländsktalande kundservicemedarbetare / kundtjänst / kundsupport har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Isländsktalande kundservicemedarbetare / kundtjänst / kundsupport publicerad av Bravura

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att leverera god service och vill arbeta på ett internationellt företag med startup-känsla? I denna tjänst erbjuds du goda utvecklingsmöjligheter både i rollen och inom företaget på sikt.

Om företaget

Företaget är ett tech-bolag som erbjuder prisbelönta tjänster för att underlätta tillvaron för människor med bil. Tjänsten finns tillgänlig i fler än tio länder och hundratals städer runt om i Europa. Företaget grundades 2001 men finns sedan 2012 i sin nuvarande form. I dagsläget arbetar 350 personer med tjänsten globalt och på kontoret i Stockholm är de omkring 120 anställda. Företaget präglas av en typisk startup-känsla med korta ledtider, stor möjlighet att påverka samt gemenskap.

Arbetsuppgifter

Som kundservicemedarbetare arbetar du med inkommande samtal, mail och förfrågningar via sociala medier från både befintliga och potentiella kunder till företaget. De ärenden du hanterar kan exempelvis röra tjänstens funktion och hur den används samt att hjälpa till med potentiella utmaningar användarna kan tänkas möta. I rollen är du även initialt delaktig i uppstarten av tjänsten på den isländska marknaden och du stöttar upp vid översättning av diverse dokument och vissa marknadsföringsaktiviteter. Vidare tillkommer även en viss del dokumentation kopplat till serviceärenden och etableringen. I denna tjänst erbjuds du goda utvecklingsmöjligheter i rollen och inom företaget på sikt.

Formella krav

• Gymnasial utbildning • Tidigare arbetslivserfarenhet från en service- och/eller kundorienterad roll • Du talar och skriver obehindrat på både isländska och svenska • Meriterande med kunskaper i ett tredje språk För att trivas i rollen är du serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt samtidigt som du trivs att samarbeta med andra. Då rollen innebär uteslutande både intern och extern kontakt är du social och har god kommunikativ förmåga. För att lyckas i rollen är du målinriktad och trivs med varierande arbetsuppgifter.

Övrig information

Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju. • Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: kundtjänst, kundsupport, kundservice, customer care, support, handläggare, kundservicemedarbetare, service, merförsäljning, telefon, island, isländska, Stockholm, heltid

Referens

2473501

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till