Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Innesäljare på deltid till Servicelink i Bromma jobb i Bromma på Framtiden

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Innesäljare på deltid till Servicelink i Bromma på Framtiden

Innesäljare på deltid till Servicelink i Bromma

Framtiden Bromma, Stockholms län Heltid



Just nu letar vi tillsammans med vår kund efter en Innesäljare. Detta jobb passar perfekt för dig som både vill ha ett roligt och flexibelt extrajobb samt en ovärderlig arbetslivserfarenhet, oavsett vad du kommer att arbeta med i framtiden. Låter detta som något för dig? Vänta inte med din ansökan!  

DINA ARBETSUPPGIFTER

I den här rollen kommer du framför allt att ringa kunder som finns i Servicelinks kundregister och sälja serviceavtal för deras maskiner. I arbetet ingår även en del administration i form av eftervård och registrering av serviceavtal. Du kan även på sikt få sälja till nya kunder. Du kommer att sitta tillsammans med ca 10-12 trevliga och engagerade kollegor på Servicelinks kontor i Bromma. När du blivit varmt i kläderna kan du även i viss mån få jobba hemifrån.  

OM FÖRETAGET

Servicelink erbjuder service, underhåll och ombyggnation av avfallsmaskiner, som exempelvis avfallskomprimatorer, balpressar och rullkrossar. Deras uppdrag är att förbättra och effektivisera dessa maskiner för att kunderna både ska kunna spara tid och pengar i sin avfallshantering. Arbetsklimatet på Servicelink präglas av prestigelöshet, laganda och bra sammanhållning. De jobbar målinriktat med mycket detaljfokus.

VEM SÖKER VI?

Till rollen som Innesäljare söker vi framför allt dig som är en kommunikativ och lyhörd person som motiveras av att alltid uppnå dina mål och att göra riktigt bra affärer med kunder. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det ett stort plus om du har erfarenhet av att arbeta med försäljning och kundservice, men det här är inget krav.

Vi ser gärna att du:

* har fullständig gymnasieexamen
* behärskar svenska obehindrat i tal och skrift.

Det är meriterande om du har:

* ett teknikintresse
* vana av eller ett intresse för försäljning
* erfarenhet av kundservice och/eller administration
* god datavana och kunskap inom Word och Excel.

OM FRAMTIDEN

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

VILLKOR

Tjänsten är tidsbegränsad på 12 månader.

Startdatum: Omgående
Placeringsort: Bromma
Arbetstider: Kontorstider men med möjlighet att delvis bestämma dagar och arbetslängd
Omfattning: Ca 20 h/vecka 

Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot din ansökan!

.
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 35955000049622042