Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Inköpare till Uppsala jobb i Uppsala på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Inköpare till Uppsala på Randstad AB

Inköpare till Uppsala

Randstad AB Uppsala, Uppsala län Deltid


arbetsbeskrivning.

Vill du arbeta som inköpare och tillsammans med vår kund bidra till människors hälsa och välmående genom innovativa medicinska lösningar? Är du den som trivs med att arbeta i en supporterande roll där du har möjlighet att arbeta med både operativt och strategiskt inköp med  ett stort eget ansvar så kan det här vara rollen för dig.
 
 Vår kund är i en expansiv fas och nu finns chansen för dig som vill vara med på denna resa där stora investeringar ska göras. Detta är ett konsultuppdrag på 12 månader och du blir anställd som konsult hos Randstad. 
 
 Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. 


ansvarsområde.

I rollen som inköpare kommer du att ha en viktig del av ett team som arbetar inom construction and Process Equipments. I rollen kommer du att ha huvudansvar för att:
- upprätthålla register över upphandlingar och kontraktsadministration.
- Upphandlingsförfarandet från anbud till färdigt avtal. 
- inköp och att planera leveranser. 
- skapa inköpsorder utifrån förfrågningar. 
- bevaka korrespondens och dokumentation relaterat till avtal. 
- alla leveranser uppfylls enligt de överenskomna villkoren och att säkerställa att all juridisk dokumentation är uppdaterad, korrekt ifylld och lagrad. 
Du kommer att arbeta tätt tillsammans med övriga i gruppen och med andra på avdelningen. Uppdraget förväntas pågå i 12 månader. Det finns med andra ord stora möjligheter till att vara med och bidra!


arbetstider.

Rollen är på heltid, dagtid måndag – fredag. 



kvalifikationer.

För att lyckas i rollen har du en högskoleutbildning inriktad mot exempelvis inköp eller annan relevant erfarenhet förvärvad på annat vis. Du har 1-3 års arbetslivserfarenhet av arbete med inköp och har du också arbetat i en liknande roll som projektadministratör ser vi det som starkt meriterande. Du har mycket goda kunskaper i engelska och svenska, både skriftligt och muntligt. Meriterande är om du har kunskap om tillverkning och kvalitetskrav inom läkemedels- och medicinteknikindustrin samt av större byggprojekt och ABT04/ABT06.
 
 För att trivas hos vår kund ser vi gärna att du är drivande, självständig och flexibel. Du har en bra initiativförmåga har en mycket god samarbetsförmåga med både interna och externa parter. Arbetet kan ibland präglas av ett högt tempo och det är därför viktigt att kunna hantera flera arbetsuppgifter åt gången, samt att utföra dessa på ett enkelt och strukturerat sätt. Då arbetet innebär mycket kontakter både internt och externt krävs god kommunikativ förmåga såväl på svenska som på engelska.
 
 För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.


ansökan.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
 
För information: Caroline Norstedt, [ Email address blocked ] , Konsultchef

 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201371852