Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Inköpare/produktionsplanerare i Sundsvall jobb i Sundsvall på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Inköpare/produktionsplanerare i Sundsvall på Randstad AB

Inköpare/produktionsplanerare i Sundsvall

Randstad AB Sundsvall, Västernorrlands län Deltid


arbetsbeskrivning.

Har du erfarenhet inom produktionsplanering och inköp och letar efter en ny utmaning? Vill du vara med och bygga upp Sundsvalls växande industriföretag och utveckla framtida växande produktioner och tillverkningar? Då kan det vara dig vi söker! Tjänsten är på heltid och vi söker en inköpare/produktionsplanerare för kommande uppdrag. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


ansvarsområde.

Du kommer att få jobba med inköp och produktionsplanering både på en operativ och strategisk nivå tillsammans med andra inköpare och produktionsplanerare. I rollen kommer du att ansvara för den kort- och långsiktiga produktionsplaneringen, samt säkerställa att materialinköp görs utefter tillverkningsorder. 

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
  • Ansvara för planering mot kundorder/prognos 
  • Arbeta med behovsanalyser och inköpsförslag
  • Leveransbevakning 
  • Stämma av leverantörsfakturor mot inleveranser.
  • Ta fram inköpsprognoser till leverantörer 
  • Hantera leverantörsreturer och reklamationer. 
  • Ansvara för säkerhetslager och beställningspunkter


arbetstider.

Konsultuppdraget är på heltid med möjligheter till anställning hos kund efter inhyrningsperiod. Arbetstiden är kontorstider. 


kvalifikationer.

I ditt arbete får du energi av kund-och leverantörskontakt och att bidra till att bygga långsiktiga relationer. Du är en glädjespridare som drivs av positivitet, engagemang och att ständigt utvecklas både personmässigt och i in yrkesroll. Du omprioriterar efter behov i stressfyllda situationer, samtidigt som du har en analytiskt ådra i förhållande till att förbättra befintliga rutiner och processer.

För att vara aktuell för rollen har du: 
  • Relevant högskoleutbildning eller motsvarande
  • Tidigare arbetslivserfarenhet inom logistik, inköp och produktion/tillverkning. 
  • Mycket god data-och systemvana
  • Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du har lätt för att samarbeta i team, är stresstålig, har god social kompetens och är bra på att planera, samt strukturera ditt arbete. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.


erfarenhet.

Minst 2 års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.


ansökan.

Ansök senast 2021-10-25. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Kontakta konsultchef Felicia Östlund, [ Link removed ]  
 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201361705