Jobbet Hyresspecialist till Aspia, Västerås har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE

Gör klar din ansökan

Logga in

glömt lösenord?
eller

Har du inte ett konto?

sökresultat

Hyresspecialist till Aspia, Västerås publicerad av Aspia

Heltidsanställd
Västerås

Arbetsbeskrivning

Följ med oss på vår spännande resa! Aspia har just bildats, men är marknadsledande redan från start - det ger fantastiska möjligheter för både kunder och medarbetare.

Just nu söker vi en hyresspecialist till vårt kontor i Västerås. Tjänsten är på heltid och tillsättning sker januari 2019 eller enligt överenskommelse.

Om tjänsten

Som hyresspecialist arbetar du i våra kunders fastighets- och affärssystem.

Hyresadministrationen innefattar främst kommersiella fastigheter. Dina arbetsuppgifter inkluderar:

  • Registrering av hyresavtal i Property Management samt bl a hyreskorrigeringar och aviseringar.
  • Bevakning av villkoren i hyresavtalen.
  • Inbetalningar av hyror.
  • Kravrutiner: bevakning och dröjsmålsräntor.
  • Daglig kontakt med anlitat inkassobolag.
  • Framtagning och sammanställning av rapporter ur hyressystemet.
  • Daglig kontakt med hyresgäster.
  • Delaktig i bokslut och budgetarbete.
  • Årlig avräkning av driftkostnader och omsättningshyror.

Kravprofil

Vi ser att du som söker har

  • erfarenhet inom hyresadministration
  • kunskap inom ett eller flera fastighetssystem, gärna av Property Management
  • erfarenhet från kommersiella fastigheter, köpcentrum

Du är lyhörd, har lätt för att kommunicera samt har intresset, viljan och förmågan att hjälpa andra och leverera lösningar. Vi värdesätter att du är noggrann, väl medveten om mål och kvalitet samt att du lägger ner stor vikt vid att leva upp till dessa. Har du konsultvana är detta meriterande.

Om kontoret

På kontoret arbetar vi nära varandra och tror på en kultur med stöttning och sammanhållning. Självklart ser vi att du är en förebild inom denna typ av kultur och är med och bygger den.

Du är en i gänget och får duktiga och kvalitetsmedvetna kollegor som gillar kombinationen av ekonomi och kundvård. Vi har ett tätt samarbete med vårt kontor i Sala

Läs gärna mer om oss och hur vi hjälper våra klienter på www.aspia.se – men framför allt vill vi veta mer om dig. Skicka din ansökan med personligt brev och CV samt dina betyg från din högsta genomförda utbildning till oss senast 20 december 2018.

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Lena Gehrke på lena.gehrke@aspia.se

Välkommen med din ansökan


Aspia är ett nytt varumärke på en unik resa. Hos oss ges du den ovanliga möjligheten att vara med och utveckla en verksamhet som är marknadsledande redan från start. Vi har 70 kontor runt om i landet och 1100 medarbetare som hjälper våra kunder att förverkliga sina drömmar - genom att ge dem möjlighet att göra det de är bäst på.

Aspia levererar redovisning, lönehantering, rådgivning och en mängd andra företagsnära tjänster. Men vi vågar också vara den innovativa nytänkaren som utvecklar nya tjänster i en annars ganska traditionell bransch. Tillsammans leder vi marknaden mot ett enklare, bättre, lönsammare företagande.

Vi jobbar i en inkluderande, rolig och kreativ miljö, där vi tar gemensamt ansvar, ofta arbetar i team och satsar mycket på varje medarbetares utveckling. Därför kan Aspia mycket väl, redan från start, vara det bästa stället att jobba på för dig som tycker om att förverkliga drömmar.

Referens

31592

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till