Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

HR-konsult till framtida uppdrag jobb i Göteborg på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
HR-konsult till framtida uppdrag på Randstad AB

HR-konsult till framtida uppdrag

Randstad AB Göteborg, Västra Götalands län Deltid


arbetsbeskrivning.

Brinner du för HR-frågor och trivs i en bred roll? Är du redo för nya utmaningar och möjligheter samt har erfarenhet av att arbetat med HR? Våra kunders behov dyker upp löpande och vi söker nu därför både seniora och mer lightare profiler med erfarenhet av HR-arbete eller liknande. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


ansvarsområde.

Våra kundbolag existerar i en mängd olika verksamheter, vilket gör det möjligt att få arbeta brett med HR- arbete.  Ansvarsområden som kan ingå är exempelvis;  HR-administration, rekrytering, ge stöttning till chefer och ledare, arbetsmiljöarbete samt processutveckling.


arbetstider.

Heltid
Detta är ett konsultuppdrag med möjlighet till anställning hos kund på sikt.


kvalifikationer.

För att trivas i rollen och snabbt sätta dig in i arbetsuppgifterna behöver du;
  • Ha OPQ certifiering.
  • Eftergymnasial utbildning inom exempelvis personalvetarprogrammet eller liknande är meriterande.
  • Erfarenhet och kunskap i HR- system så som exempelvis; Personec, Primula är meriterande 
  • Kännedom om lagar och förordningar inom området 
  • Goda kunskaper i svenska och engelska 

Som person ser vi att du tycker om att arbeta med människor, kan strukturera bland arbetsuppgifter och vara noggrann. Du har ett coachande förhållningssätt och tänker alltid på att ge en god service. Då det är en roll med stort eget ansvar behöver du också kunna arbeta självständigt och vara van att fatta egna beslut.


ansökan.

Varmt välkommen med din ansökan!
Ansök via vår hemsida: [ Link removed ]
 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201359273