Jobbet Helpdesktekniker till myndighet i centrala Göteborg har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Helpdesktekniker till myndighet i centrala Göteborg publicerad av Randstad AB

Jobbet utgår om 7 dagar
Deltidsanställd
Göteborg

Arbetsbeskrivning



arbetsbeskrivning.

Är du en IT-generalist som vill ha en varierad arbetsdag? Brinner du för teknik och IT och har en bakgrund inom IT support? Då kan detta vara rollen för dig. 

Som supporttekniker blir du en viktig del i organisationen där du tillsammans med dina kollegor stöttar upp organisationen med IT-support. Ni jobbar i en windowsbaserad miljö och problemen rör både klientapplikationer och verksamhetsspecifika applikationer och system. Du jobbar både med hårdvarurelaterade samt mjukvarurelaterade problem. 

Som konsult på uppdraget får du arbeta i en större och välkänd organisation i Göteborg. Vår kund har ett stort fokus på sin arbetsmiljö och stämningen är öppen och välkomnande. Service är ett nyckelord och genomsyrar hela kulturen!



ansvarsområde.

• IT support via telefon, mail, fjärrstyrning.
• Felsökning och teknisk problemlösning av allt ifrån klienter och applikationer.
• Sköta konto- och behörighetsadministration i bland annat Active Directory
• Support av telefonisystem och annan kringutrustning
• Hantera ärenden via ärendehanteringssystem
• Beställningar av konton, behörigheter och hårdvara



arbetstider.

Heltid dagtid


kvalifikationer.

  • Allmänt goda IT-kunskaper med tyngdpunkt på klientsupport
  • Erfarenhet av IT-support i Windowsbaserad IT miljö
  • Vana av att supporta över telefon/remote. 
  • God erfarenhet av ärendehanteringssystem. 
  • Tidigare erfarenhet av Telefonisystem är starkt meriterande
  • Flytande Svenska
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett personligt engagemang och en god förmåga att samarbeta i team. Vidare är du angelägen om att ge god service och att hålla en hög kvalitet i ditt arbete. Du har ett prestigelöst sätt och brinner för teknisk problemlösning. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 



ansökan.

2020-09-30 urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Referens

201300707

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till