Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Handläggare till Aros Kapital, Göteborg jobb i Göteborg på Aros Kapital

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Handläggare till Aros Kapital, Göteborg på Aros Kapital

Handläggare till Aros Kapital, Göteborg

Aros Kapital Göteborg, Västra Götalands län Heltid

Om Aros
På Aros är vi experter på företagsfinansiering och vi är i ett expansivt skede där vi fortsätter att förändra branschen. För trots att vi gör samma saker som banken är vi inga direktörer, vi är entreprenörer. Vi tror på innovation, inte förlegad tradition. Vår inställning är att allt är möjligt och därför har vi byggt ett team med stark personlig drivkraft. Aros är etablerade i Sverige, Storbritannien och Norge med kontor i Göteborg, Stockholm, Örebro, Oslo och London. På bolaget jobbar totalt 56 personer, varav 45 arbetar på kontoret i Göteborg.

Rollen som Kundansvarig/ handläggare
I takt med att fler stora spännande bolag blir en del av kundportföljen behöver vi förstärka teamet. Du har helhetsansvaret för din egen kundstock, ditt arbete inkluderar daglig fakturahantering och kundservice via mail och telefon för att på bästa sätt tillmötesgå kundens finansieringsbehov.

Du får jobba med intressanta kunder där din förmåga att vara relationsskapande och serviceinriktad är betydelsefull. Tillsammans med övriga funktioner inom affärsområdet utgör ni ett starkt team där alla känner sig delaktiga. Fakturaköp är ett av de största affärsområdena på Aros och utgör en viktig del av bolagets satsningar framåt. De senaste två åren har fler och fler stora kunder anslutit sig till Aros fakturaköpstjänst och affärsområdet är i ett expansivt skede.

Din bakgrund
Du har erfarenhet av att jobba med kundservice via mail och telefon mot företag. Vi ser gärna att du har en ekonomisk förståelse, kanske kommer du från ett finansbolag eller liknande och har med dig relevant kunskap. Har du en eftergymnasial utbildning inom ekonomi är det meriterande. Som person skulle du beskriva dig som noggrann, driven och prestigelös. Du trivs i en roll där tempot är högt med ett tydligt fokus på att ge kunden den bästa service. Du lockas av att få vara en del av ett bolag med entreprenörsanda och stora framtidsvisioner. Det är meriterande om du har erfarenhet av factoring.

Vad vi erbjuder dig
Du blir en del av ett team som vill åt samma håll, på ett bolag i stark tillväxt – där du får möjlighet att växa med både bolaget och rollen. Om du motiveras av att ta ansvar och arbeta i god gemenskap kommer du att trivas utmärkt. Om du har en drivkraft och tydliga ambitioner, finns det väldigt fina möjlighet att utvecklas inom företaget. Du får jobba i smarta affärssystem som är byggda internt. Kulturen är välkomnande och dynamisk. Välkommen att jobba på ett snabbfotat tillväxtbolag som värdesätter entreprenörskap och innovation.

Din ansökan
Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta Frida Dire, rekryteringskonsult på Jerrie, på 0703-00 10 16 eller [ Link removed ] . Du ansöker med bifogat CV och personligt brev på jerrie.se. 

Sista ansökningsdatum 10/12, urval sker löpande och rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 180465