Jobbet Handläggare på Bank i Stockholm City har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE

Gör klar din ansökan

Logga in

glömt lösenord?
eller

Har du inte ett konto?

sökresultat

Handläggare på Bank i Stockholm City publicerad av TNG

Heltid
Stockholm
10 ansökningar

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet som ekonomiassistent och vill jobba som handläggare inom konkurs till en av storbankerna i Stockholm?

Till en av Sveriges storbanker söker vi flertalet ekonomiassistenter som vill byta bana inom den finansiella världen. Tycker du om att jobba administrativt och är nyfiken på handläggning va konkurser? Har du ett öga för detaljer och trivs att jobba med stor noggrannhet? Perfekt! Välkommen med din ansökan.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Du får vara en del av att jobba med ett viktigt projekt som banken står inför, där dina tidigare erfarenhet som ekonomiassistent kommer väl till användning. Här får du möjligheten att jobba på en av Sveriges storbanker i centrala Stockholm som erbjuder en fantastisk möjlighet att ta dig ann ett nytt område och få lära dig mer om den finansiella världen. Du kommer att arbeta ute hos vår kund under hela perioden och få många nya kollegor vilket breddar ditt professionella nätverk. Vi på TNG värnar om våra konsulter och du får ta del av många goda förmåner när du blir konsult hos oss.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Dina dagliga arbetsuppgifter kommer att handla främst om insamling av data från diverse digitala källor, som därefter ska analyseras och sammanställas i rapporter enligt givna riktlinjer och direktiv.

Då uppdraget medför viss sekretess får du självklart veta mer vid kontakt med oss på TNG.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer att arbeta i härligt team på bankens kontor i centrala Stockholm. Arbetstiderna är kontorstider och du kommer i början av anställningen få en introduktion till arbetssätten och arbetsplatsen för att på bästa sätt komma in i arbetet.

Uppdraget är tänkt att starta senast 23/7, på heltid och pågå till minst sista januari 2019.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som är ansvarsfull och har en hög servicenivå. Du behöver vara förtroendeingivande, ha integritet och förstå vikten av att jobba under hög sekretess. Som person är du noggrann och stresstålig. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom något servicerelaterat område, gärna inom ekonomi, kundtjänst, BackOffice eller liknande. Det är viktigt att du både skriver och talar svenska då du kommer att kommunicera både internt och externt samt hantera administration och dokument på svenska.

Våra kunder ställer olika krav beroende på de aktuella tjänsterna ifråga, och vi vill därför gärna komma i kontakt med både dig som är nyexaminerad inom ekonomi, juridik eller liknande, dig som har några års erfarenhet samt med dig som har flera års erfarenhet inom angränsande områden. Gymnasiekompetens är ett krav för rollerna. 

INTRESSERAD?

Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Referens

5D145663ACDF42C68BB7A95E14B1F2E4

Om företaget

Läs mer om vårt rekryteringsföretag och bemanningsföretag.

TNG är ett rekryteringsföretag och bemanningsföretag som rekryterar fördomsfritt. Läs mer här.

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till