Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

First Line Support / Servicedesk / IT-support till Tietoevry i Örebro jobb i Örebro på Bravura

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
First Line Support / Servicedesk / IT-support till Tietoevry i Örebro på Bravura

First Line Support / Servicedesk / IT-support till Tietoevry i Örebro

Bravura Örebro, Örebro län Heltid

Har du ett stort tekniskt intresse och vill kombinera det i en serviceorienterad roll? Vi söker dig som är tillgänglig omgående och vill arbeta på ett internationellt företag.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som initialt varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda mycket möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget

TietoEVRY är ett ledande företag inom digital transformation och levererar helhetslösningar inom IT till företag inom näringslivet och offentlig sektor. De har idag en framträdande roll i det digitala ekosystemet och använder sin mjukvara och deras tjänster för att skapa verktyg och lösningar som förenklar vardagen för miljontals människor. De hjälper företag att förnya sin affär genom att fånga möjligheterna med modernisering, digitalisering och innovation och som skapar nya möjligheter baserat på öppenhet, innovationssamarbeten och ekosystem.

Arbetsuppgifter

Som medarbetare i servicedeskteamet ansvarar du tillsammans med dina kollegor att lösa supportärenden för företagets kunder. Genom felsökning och felavhjälpning supporterar du de ärenden som kommer in, som främst består i användarsupport, installation av mjukvara och konfigurering. De användarfrågor som kommer in behandlar felanmälningar, beställningar, lösenord och dagligt arbete med applikationer såsom Windows, AD, Office 365, Outlook och annan mjukvara. Du driver ärenden och löser dem självständigt eller tar det vidare till berörd avdelning eller person, där huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service. Du tar emot ärenden via telefon och mail.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Gymnasial utbildning, gärna inom IT/teknik
• Grundläggande kunskaper i Windows, AD, Office 365
• Tidigare erfarenhet av kundnära roll helst inom kundtjänst, meriterande om det även varit fokus på IT-support

Vi tror att du som söker tjänsten är en person som trivs i en roll där du får ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ i ditt arbete och du anstränger dig för att leverera lösningar. Slutligen så trivs du i en social roll där du samarbetar och stöttar dina kollegor.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Örebro
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: [ Link removed ]

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla [ Email address blocked ] så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: First line, first line support, 1st line, 1st line support, IT, IT-support, teknisk support, support, supporttekniker, tekniker, servicedesk, servicedeskmedarbetare, service desk agent, helpdesk, helpdeskmedarbetare, kundservice, service, teknik, Windows, Office 365, AD, Active Directory, Outlook, mjukvara, heltid, Örebro, Västerås, Eskilstuna, Karlskoga, Katrineholm, Karlstad, omgående

 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 3582601