Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Finsktalande supportagent B2B jobb i Stockholm på Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Finsktalande supportagent B2B på Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB

Finsktalande supportagent B2B

Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB Stockholm, Stockholms län Heltid


Finsktalande supportagent B2B

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen tillsammansmed Veddesta Distribution, Veddesta Transport, Multi Logistik och Rekryteringsstyrkan.

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.

Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckasmed våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Vi söker nu för vår uppdragsgivare Samsung Electronic Nordic AB:s räkning en Finsktalande supportagent B2B för omgående tillsättning, uppdraget är på två år med stor möjlighet till förlängning. 

Placeringen är på Samsungs nordiska huvudkontor i Kista Science City. 



Job Scope

  • With the customer in focus, troubleshoot and support each individual customer regarding following products:
  • Aircondition 
  • Computer monitors
  • Hospitality TV
  • LFD (large format display)
  • Software for corporate mobile phones.
  • Be careful and responsive not to miss important information.
  • To keep what has been agreed upon, as well as follow up on the customer's case as needed.
  • Handling of customers / cases by telephone and mail.
  • Follow up selected cases to ensure that solution / service is performed according to agreement.
  • All agents deal with all countries, with shared responsibility.
  • Correctly register customer interactions and contacts to ensure the best possible experience.
 
Tasks/ Responsibilities  
  • Receive and handle incoming cases from corporate customers by telephone and mail
  • Conduct technical troubleshooting
  • Book service orders
  • Know the process for, and be able to make decisions in DOA cases
  • Follow up service repairs with service partners via email and phone.
  • Report status of service repairs to SVC Tracking specialist.
  • Perform outgoing customer calls in order to follow up customers experience
  • Translate texts for manuals, web pages and other informative messages into the language of the country the agent represent
  • In addition to the B2B support services, the agent shall perform such tasks within their respective job skills and knowledge as may be required by Samsung from time to time.

Expectations     
  • Independently of mainland area, being able to manage incoming B2B cases from various sources.
  • Regardless of who received and started a case, take ownership of, and complete the case.
  • With the greatest care and understanding handle service & support matters.
  • Registration/logging of service cases must be done within 15 minutes of the end of the call.
  • Positive attitude towards Samsung products, Samsung as a brand, and Samsung customers.
  • Punctual, loyal, reliable and good advancement.
  • Ability to log and compile problems and solutions.
  • Being able to handle stress.
  • Ability to build strong, long-term customer relationships using the above points.
  • Have an understanding of our flows and contact routes. Both internally and externally.
  • Log all incoming calls as instructed. Target: 100%


Qualifications

  • Efficient
  • Structured
  • Curious
  • Driven

Need to have:   
  • Great skills of handling computer and phone calls simultaneously
  • Great skills of using a computer as a work tool, such as being able to navigate easily between different systems
  • Medium/high experience of Outlook and word
  • Basic/medium experience of Excel
  • Experience from technical support by phone, for similar products
  • Language:
    • Fluent in Swedish & Finnish
    • Good in English, both speech and writing
    • Knowledge of another Nordic language is a plus

Wish to have:
  • Experience from technical support for screens, monitors, TV:s



Vad kan vi erbjuda?

Bemanningsstyrkan är ett personligt företag där vi alla är kollegor oavsett var vi har vår fysiska arbetsplats.
Vi kan erbjuda dig runt trettio kollegor som är placerade hos Samsung och i normala fall är din konsultchef är på plats minst två gånger per vecka för att hjälpa dig medfrågor och funderingar.
Just nu under pandemi-tider så arbetar alla på Samsung hemifrån efter upplärning och dina möten med din konsultchef sker digitalt.

Vi erbjuder marknadsmässig månadslön, friskvårdsbidrag och allt som ingår ivårt kollektivavtal.
Utöver det så har vi regelbundet gemensamma sammankomster där alla från Bemanningsstyrkan träffas.

Känner du att ovanstående stämmer in på dig och att du vill bli en del av Bemanningsstyrkans team så tveka inte att skicka in din ansökan.

Platsen ska tillsättas omgående och intervjuer sker fortlöpande.

Varmt välkommen med din ansökan som ska innehålla:

  • CV samt personligt brev på engelska
  • Startdatum/information om eventuell uppsägningstid
  • Löneanspråk

/ Linda Gumussoy 

Konsultchef Bemanningsstyrkan

 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 308