Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Finsktalande Orderadministratör jobb i Göteborg på TEMP TEAM Sverige AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Finsktalande Orderadministratör på TEMP TEAM Sverige AB

Finsktalande Orderadministratör

TEMP TEAM Sverige AB GÖTEBORG, Västra Götalands län Heltid
Har du intresse för medicinbranschen och söker ett kund fokuserat jobb med ansvar för orderflöden och leveransbevakning? Vill du bli en del av ett nordiskt supply team på ett världsledande bolag med spännande och banbrytande teknik inom medicin? Då kan det vara precis dig som bioMérieux® söker till sitt kontor i Göteborg.
 
bioMérieux® är ett världsledande bolag inom in vitro-diagnostik och erbjuder diagnostiska lösningar som upptäcker sjukdomar och kontaminering för att förbättra patientens hälsa och säkerställa konsumentsäkerhet.
 
I rollen som orderadministratör kommer du bli en del av bioMérieux® nordiska Supply Team och assistera den finska marknaden. Du kommer fungera som samordnare mellan logistikpartners, servicecenter, kunder och interna avdelningar. Teamet arbetar kontinuerligt med att förbättra leveranskedjeprocesser och ambitionen är att bli den föredragna leverantören som alltid uppfyller kundernas förväntningar.
 
Som logistikkoordinator kommer du i huvudsak hantera:
  • Kundförförfrågningar och orderhantering
  • Logistikplanering och uppföljning
  • Kundinformation inklusive skapande / modifiering av priser i systemet
  • Reklamationer
  • Fakturering
 
Du erbjuds!
bioMérieux® är fast besluten att fortsätta spela en banbrytande roll genom att förnya och utforma framtidens diagnostik för att hantera de stora utmaningarna för folkhälsan över hela världen.
Du kommer att vara en viktig del av den nordiska organisationen och vi kommer att erbjuda dig en öppen och varm arbetsatmosfär som ger dig möjligheter att utveckla dig själv i din roll. Vi erbjuder ett konkurrenskraftigt paket, inklusive friskvård, bonus och pension samt förmånlig sjukvårdsförsäkring.
 
En lösningsorienterad multitasker med service ut i fingerspetsarna
För att passa för den här rollen är det viktigt att du gillar logistiska processer och trivs i en miljö med kundkontakter, systemadministration och engagerat teamwork. Du ansvarar för dina egna orderflöden och därför måste du vara självstyrd och på tårna för att snabbt agera för att lösa eventuella leveransproblem.
 
Kvalifikationer
  • Erfarenhet av en liknande roll, som tex logistikkoordinator, customer supply coordinator, kundsupport, gärna inom medicinbranschen
  • Gymnasiekompetens inom ekonomi eller logistik
  • God datorvana och gärna kunskaper i SAP
  • Behärskar finska och engelska flytande i tal och skrift. Andra nordiska språk är meriterande
 
Bra att veta!
Detta är en rekrytering där du blir anställd av bioMérieux®.
Tjänsten skall tillsättas snarast. Heltid
 
Låter rollen som finsktalande logistikkoordinator som något för dig?
Sök redan idag. Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten redan innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan.
 
Har du frågor om tjänsten kontakta rekryterare Sara Rönneberg Carr [ Link removed ] eller Eva Mellquist på [ Link removed ] .
 

Rekommenderade jobb

Finsktalande Orderadministratör
TEMP TEAM Sverige AB GÖTEBORG Heltid
Chef Planering och Materialstyrning till Orkla House Care AB i Bankeryd
ValueOne Jönköping Heltidsanställd
Production Planning Manager till Galderma
ValueOne Uppsala Heltidsanställd
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 220886