Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Finsktalande kundtjänstmedarbetare, zettle by paypal, Stockholm jobb i Stockholm på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Finsktalande kundtjänstmedarbetare, zettle by paypal, Stockholm på Randstad AB

Finsktalande kundtjänstmedarbetare, zettle by paypal, Stockholm

Randstad AB Stockholm, Stockholms län Heltid


arbetsbeskrivning.

Pratar du flytande finska och har erfarenhet av att hjälpa kunder inom kundtjänst, detaljhandeln eller restaurangbranschen? Vill du att småföretag ska ha lika möjligheter att få betalt för sina produkter/tjänster och tror att du har rätt inställning för att bidra till det? Varmt välkommen med din ansökan redan idag och häng med Zettle by Paypal på deras spännande tillväxtresa! 

Zettle arbetar med att hjälpa småföretag att lyckas i en värld av jättar. Genom deras första kortterminal och app revolutionerade de mobila betalningar. Idag erbjuder Zettle en hel svit med användarvänliga och proffsiga verktyg som hjälper människor i Europa och Latinamerika att starta, driva och utveckla sina företag.


ansvarsområde.

Customer Engagement-teamet på Zettle by PayPal ansvarar för att erbjuda sina användare bästa möjliga support och stödja dem i alla led i iZettle-resan - via telefon, e-post och chatt. Vi letar nu efter en Customer Support Advisor till teamet i Stockholm som kan hjälpa användare på deras finska marknad. Som det vänliga ansiktet på Zettle kommer du att informera kunder om vad Zettle har att erbjuda och hjälpa kunden att komma igång med sitt konto på ett sätt som är anpassat efter deras behov. Du kommer också att hjälpa kunden att växa och hantera sin verksamhet med hjälp av Zettles produkter - alltid på ett snabbt och vänligt sätt. Du arbetar i ett team på cirka tio personer som arbetar tillsammans för att stödja kunder i Sverige, Danmark, Finland och Norge.

  •  Stödja småföretagare via telefon, e-post och chatt
  •  Hjälpa Zettles produktutvecklare att utveckla produkterna genom din feedback från användare
  •  Vara proaktiv, flexibel och innovativ i ditt stöd till Zettles kunder


arbetstider.

Heltid, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, direkt hos Zettle by Paypal. 
Arbetstid: mån-fre i två varierande skift, 08.00-17.00 eller 09.00-18.00.


kvalifikationer.

För den här rollen behöver du:
  •  Tala flytande finska (modersmålsnivå)
  •  Tala flytande engelska, Paypals affärsspråk
  •  Ha god kommunikationsförmåga, såväl skriftligt som verbalt
  •  Vara kundorienterad och ta kundupplevelsen till nästa nivå: du brinner för att skapa smidiga, enkla och framför allt högkvalitativa kundupplevelser som skapar ”aha-ögonblick”
Du är professionell, strukturerad och stolt över din noggrannhet. Vidare är du en riktig lagspelare som drivs av att lyckas i en vänlig, snabbföränderlig miljö. Om du har intresse för försäljning eller affärer är det ett plus.

För den här positionen behöver du genomgå en säkerhetsprövning som en del av rekryteringsprocessen, som behöver godkännas innan du kan gå med i teamet. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.


ansökan.

2021-09-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Louise Ericson, junior konsultchef, [ Link removed ]
 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201351959