Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Finsktalande Customer Support Agent till Samsung! jobb i Stockholm på Academic Work

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Finsktalande Customer Support Agent till Samsung! på Academic Work

Finsktalande Customer Support Agent till Samsung!

Academic Work Stockholm, Stockholms län Heltid
Drömmer du om att bli en del av ett stort, internationellt företag och talar du både svenska, finska och engelska? Då har vi den perfekta rollen för dig. Du kommer att vara en del av en kundsupport där kundnöjdheten är högst upp på prioriteringslistan!


Om tjänsten
I rollen som Customer Support Agent kommer du att
hantera och utreda ärenden där kunden upplever missnöje med produkten, tillverkaren, responsen eller andra orsaker och konsekvenser som påverkat en kund på grund av en Samsung-produkt. Din roll innebär att du kommer ta ansvar för varje enskild kund inom produkter som värmepumpar, datorskärmar, TV-apparater m.m.

Du erbjuds

* Att få arbeta i ett internationellt bolag som alltid ligger i framkant i tech branschen.
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

* Ta emot och hantera inkommande ärenden från företagskunder via telefon och e-post
* Utföra tekniska felsökningar
* Boka servicebeställningar
* Känna till processen och kunna fatta beslut i DOA-fall
* Följ upp servicereparationer med servicepartners via e-post och telefon.
* Rapportera status för servicereparationer till SVC Tracking specialist.
* Följa upp kundupplevelsen genom samtal med kunder
* Översätt texter för manualer, webbsidor och andra informativa meddelanden till språket i det land som du representerar
* Förutom B2B-supporttjänsterna kommer du utföra sådana uppgifter inom respektive jobbfärdigheter och kunskaper som Samsung kan efterfråga då och då.

Vi söker dig som

* Har obehindrade kunskaper i svenska och finska.
* Har goda kunskaper i engelska, i både tal och skrift.
* Har en förmåga att använda en dator samt telefon som arbetsverktyg.
* Har goda kunskaper i att kunna navigera enkelt mellan olika system.
* Har goda kunskaper i Officepaketet.

Det anses även meriterande om du har kunskaper i andra nordiska språk, samt om du har erfarenhet från teknisk support för skärmar, monitors och TV:s.

Som person är du strukturerad, effektiv, driven och nyfiken. Dessutom har du ett bra självförtroende och får kunder att känna sig bekväma.

Övrig information

* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, kontorstider
* Lön: Timbaserad månadslön
* Placering: Kista
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Samsungs önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Information om företaget
Samsung arbetar efter en vision om att leverera världens bästa produkter och tjänster. De arbetar med hemelektronik, IT och Mobilkommunikation samt andra enhetslösningar. Med många framgångar inom elektronikverksamheten har de erkänts globalt som en teknologisk branschledare och rankas nu som ett globalt varumärke bland topp 10.
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 15057307-SE