Jobbet Eminova söker en administrativ projektassistent! har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Eminova söker en administrativ projektassistent! publicerad av Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Jobbet utgår om 6 dagar
Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning



Arbetsbeskrivning

I din roll kommer dina arbetsuppgifter att vara mestadels av administrativ karaktär där du även kommer att ha kontakt med såväl kunder som kollegor internt. Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

  • Utskrift och registrering av inbetalningar
  • Registrering av anmälningssedlar
  • Rapportering av teckningsläge till bolagen
  • Upprättande och utskick av avräkningsnotor,
  • Hantering av infomailen samt ta emot samtal från kunder
  • Uppdatering av hemsidan samt
  • Övriga administrativa uppgifter

I denna roll kommer du även ansvara för beställning av kontorsmaterial, till viss del ta emot besökare och ha kontakt med leverantörer. Du kommer arbeta tätt tillsammans med dina kollegor och det finns stora utvecklingsmöjligheter inom bolaget.



Vem är du?

Till denna tjänst söker vi dig som efter din gymnasieexamen arbetat något år inom administration eller har en bakgrund inom service sedan tidigare. Vi ser att du som söker vill ta ett större kliv inom kontorsvärlden och vill utveckla dina administrativa färdigheter.

Vi ser gärna att du är serviceinriktad och har ett sinne för siffror. Du är noggrann, inte rädd för att ta egna initiativ och arbetar väl såväl självständigt som i grupp – vi söker en riktig doer!

För att bli framgångsrik i denna roll har du skinn på näsan och har en god förståelse i Officepaketet, framförallt i Excel. I denna roll har du mycket kundkontakt varför det är av vikt att du kommunicerar väl på både svenska och engelska, såväl i tal som skrift.



Du erbjuds

En utmanande och spännande tjänst i en expanderande och familjär organisation med driv och engagemang, där du kommer ha en viktig roll i ett sammansvetsat team. För rätt person finns det stora utvecklingsmöjligheter.

Kontoret är beläget i fina lokaler på Biblioteksgatan i centrala Stockholm. Du kommer arbeta tillsammans med engagerade personer på kontoret och rapportera direkt till Michaela Säterfält, administrativ chef.

I denna rekrytering samarbetar Eminova med Jurek Business Support. För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se


Välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Vi intervjuar löpande till denna tjänst som kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.



Om Eminova

Eminova Fondkommission AB är finansiell och administrativ rådgivare till bolag som är noterade eller som står inför notering vid alla svenska marknadsplatser. Under 2019 medverkade vi vid ett hundratal transaktioner som totalt inbringade över en miljard kronor i expansionskapital till svenska mindre företag. Vi är dessutom mycket stolta över att två år i rad – 2018 och 2019 – ha varit huvudrådgivare vid de börsintroduktioner som kursmässigt utvecklats bäst i Sverige!

Vi tillhandahåller administrativa tjänster såsom planering och genomförande av nyemissioner, likvidhantering, optionsprogram och anslutningar till det centrala värdepappersregistret. Vår rådgivning omfattar vägledning för styrelser och ägare under förberedelser för notering, samt vid kontakter med marknadsplatser, investerare, banker och myndigheter. Vi upprättar prospekt och övrigt informationsmaterial i enlighet med de krav som ställs av aktiemarknad, lagstiftning och andra tillämpliga regelverk. Vår verksamhet står under Finansinspektionens tillsyn.

Läs mer om Eminova via hemsidan https://eminova.se/


Referens

362F5B8A201444C194DB51A8C15E907D

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till